Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Fiat All-Inclusive: Νέα υπηρεσία για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο !!!

Το νέο πρόγραμμα της Fiat στοχεύει στην κάλυψη των υποψηφίων αγοραστών μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.
Στόχος του Fiat All-Inclusive, είναι να εκπληρώσει όλες τις προσδοκίες ενός δυνητικού αγοραστή παρέχοντας πλήρη προστασία αξίας, εγγύησης, χρηματοδότησης, χιλιομέτρων, προέλευσης και υγιεινής απαντώντας σε σαφή τρόπο στα σημαντικότερα ερωτήματα όπως:
Πόσο παλιό μεταχειρισμένο θα πρέπει να πάρω; Τα αυτοκίνητα που εντάσσονται στο πρόγραμμα Fiat All-Inclusive είναι μόλις ενός έτους (2019) με περιορισμένο αριθμό χιλιομέτρων (<19.000), προσφέροντας μεγάλο χρονικό ορίζοντα χρήσης στον κάτοχο.
Έχει εγγύηση το μεταχειρισμένο μου αυτοκίνητο;
Με το Fiat All-Inclusive τα αυτοκίνητα απολαμβάνουν πλήρη εργοστασιακή εγγύηση Fiat, αλλά και οδική βοήθεια μέχρι το 2024! Η συγκεκριμένη παροχή είναι μάλιστα μεταβιβάσιμη σε περίπτωση που ο αγοραστής αποφασίσει να πουλήσει το αυτοκίνητο, αποτελώντας ένα επιπλέον στοιχείο προστιθέμενης αξίας του οχήματος.
Συμφέρει να πάρω το μεταχειρισμένο μου αυτοκίνητο με χρηματοδότηση: Ενώ συνήθως η αγορά ενός μεταχειρισμένου αυτοκινήτου με χρηματοδότηση συνεπάγεται υψηλό επιτόκιο, μέσω της FCA Bank το πρόγραμμα Fiat All-Inclusive προσφέρει χρηματοδότησης με επιτόκιο μόλις 7,95%, σημαντικά χαμηλότερο από τον ισχύοντα μέσο όρο της αγοράς. Για ακόμα μεγαλύτερη διευκόλυνση, ο αγοραστής έχει τη δυνατότητα να ξεκινήσει την αποπληρωμή της 1ης δόσης από το 2021. Παράλληλα σε κάθε περίπτωση αποκτά ένα αυτοκίνητο με πληρωμένα τέλη κυκλοφορίας για ολόκληρο το 2020, καθιστώντας την αγορά ενός μεταχειρισμένου οχήματος Fiat αποκλειστικά από το επίσημο δίκτυο διανομέων, εξαιρετικά συμφέρουσα.
Έχει συντηρηθεί σωστά το μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που θέλω να αγοράσω: Κάθε αυτοκίνητο του προγράμματος All-Inclusive έχει συντηρηθεί σύμφωνα με τις εργοστασιακές προδιαγραφές, έχει σφραγισμένο βιβλίο service με βεβαίωση χιλιομέτρων, ενώ προ της παράδοσης θα έχει πραγματοποιηθεί και το service για το 2020 έτσι ώστε ο αγοραστής να μην χρειαστεί περαιτέρω συντήρηση για έναν ολόκληρο χρόνο.
Πως μπορώ να διασφαλίσω τα πραγματικά χιλιόμετρα του μεταχειρισμένου μου αυτοκινήτου: Με το Fiat All-Inclusive ο αγοραστής παραλαμβάνει το σφραγισμένο Βιβλίο συντήρησης από τον επίσημο διανομέα με βεβαίωση χιλιομέτρων και 1ης ταξινόμησης του οχήματος στην Ελλάδα, έτσι ώστε να είναι ασφαλής για την ηλικία και τα διανυθέντα χιλιόμετρα που έχει ήδη το επιλεγμένο μεταχειρισμένο όχημα.
Πόσο καλά έχει καθαριστεί το μεταχειρισμένο μου αυτοκίνητο: Πριν την παράδοση του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου στο νέο του ιδιοκτήτη, το πρόγραμμα Fiat All-Inclusive περιλαμβάνει διαδικασία καθαρισμού και απολύμανσης των εξωτερικών επιφανειών και της καμπίνας του αυτοκινήτου. Κατά την παράδοση ο αγοραστής παραλαμβάνει και την αντίστοιχη βεβαίωση απολύμανσης για να είναι σίγουρος για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.

Πηγή: iefimerida.gr 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Και στο τέλος έρχεται η Δικαίωση....στο ΦΕΚ 410/Β/3-2-2022 η Υπογειοποίηση Υψηλής Τάσης !!!

Στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως δημοσιεύτηκε η απόφαση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας με την οποία εγκρίνεται το Δεκαετές Πρόγραμμα Ανάπτυξης του ΑΔΜΗΕ για την περίοδο 2021-2030 και εγκρίνει για τον Δήμο μας την: ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ Υ/Τ  (από το ύψος του Κολυμβητηρίου Μεγ. Αλεξάνδρου μέχρι και εκτός ορίων του Δήμου μας )   ΑΠΟΞΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝΩΝ ( καθ όλη την διαδρομή από Μεγ. Αλεξάνδρου Κολυμβητήριο έως και πλατεία Νησίδας όρια δήμου Ν. Φιλαδέλφειας)   ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ-ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ Υ/Σ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ ΣΕ ΝΕΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ GIS ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ  ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ του ΔΗΜΟΥ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ ΜΕ 100% ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΔΜΗΕ Για εμάς ως Δίκτυο Πολιτών ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΑΛ  Αγ. Αναργύρων είναι ένα βήμα προς την δικαίωση όσων είχαμε δημοσιεύσει από το 2020   και μετά από σχεδόν 3 ετών συγκέντρωσης στοιχείων και συζητήσεων με ανθρώπους που είχαν και έχουν καθοριστική συμμετοχή για τις μέχρι σήμερα εξελίξεις. Είναι μια δικαίωση διαχρονικών προσπαθειών κατοίκων, συλλόγων, φορέων κλπ. Ση

Ερώτηση- καταπέλτης στη Βουλή για την Αυτοδιοίκηση από Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.

  Όταν η κοινοβουλευτική ομάδα καταθέτει επερωτήσεις κατά των κυβερνητικών χειρισμών σε θέματα Τοπικής Αυτοδιοίκησης , όταν σύσσωμη καταψηφίζει στο Ελληνικό Κοινοβούλιο Ν/Σ της κυβέρνησης ΝΔ Μητσοτάκη για αλλαγές στην Τοπική Αυτοδιοίκηση,την ίδια στιγμή τοπικοί κομματάρχες,στελέχη, μέλη του χώρου μας εκλεγμένοι σε ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθμού   έχουν επιλέξει να παίζουν τον διπλό ρόλο και του ΖΕΥΓΑ και του ΠΑΠΑ !!! Πως νιώθουν αλήθεια οι Βουλευτές μας όταν ορθά καταψήφιζαν τα Ν/Σ Μητσοτάκη Θεοδωρικάκου και σήμερα Βορίδη για τους  ΟΤΑ (έχοντας ξεκάθαρη θέση όλα αυτά τα χρόνια επί αειμνήστου Φώφης Γεννηματά μέχρι και σήμερα Ν.Ανδρουλάκη) και την ίδια στιγμή οι εκλεγμένοι τοπικοί κομματάρχες κλπ, στα Περιφερειακά ή Δημοτικά Συμβούλια τα υπερψήφιζαν και καταλάμβαναν και θέσεις σε όσα εσείς οι Βουλευτές μας καταψηφίζατε ; Αλήθεια πως νιώθετε όταν το έργο σας δεν υπερασπίζεται μέσα στα συμβούλια  ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθμού ; Αλήθεια πως νιώθουν σήμερα οι εκλεγμένοι αυτοί κομματάρχες κλπ (που λειτουργούν ω

ΟΣΕ Σ.Σ Αγίων Αναργύρων το ερώτημα παραμένει….. Γιατί τόση Βιασύνη ;

Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης 24//11/2020   και σύμφωνα με τις νέες τοποθετήσεις του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ Κεφαλογιάννη , μένει να δούμε αν η λαϊκή παροιμία ΟΠΟΙΟΣ ΒΙΑΖΕΤΑΙ ΣΚΟΝΤΑΦΤΕΙ ανταποκρίνεται στην διαχείριση του θέματος   της έκτασης του Σ.Σ Αγιών Αναργύρων απ την Δημοτική Αρχή….!!! Η απαντήσεις του Υφυπουργού κ. Κεφαλογιάννη που έγιναν 27/11/20020 απ το βήμα της Βουλής διαφοροποιούνται σε αρκετά σημεία απ τις αντίστοιχες απαντήσεις που είχε δώσει πριν από ένα χρόνο ( Παρασκευή 15 Νοεµβρίου 2019) απ το ίδιο ακριβώς βήμα και   χώρο, σε ένα βαθμό εκθέτουν την Δημοτική Αρχή σε ότι μέχρι σήμερα σχεδιάζει -προχωράει. Η τοποθέτηση του κ. Κεφαλογιάννη για το θέμα της έκτασης του ΟΣΕ αφήνει ερωτηματικά στις βεβιασμένες κινήσεις της Δημοτικής Αρχής. Πρώτα πρώτα σε κανένα σημείο της ομιλίας του δεν αναφέρει και δεν διακρίνεται απ το ύφος του στις απαντήσεις που δίνει να υπάρχει η πίεση ή την κατεπείγον αξιοποίηση της έκτασης   , μάλιστα μιλάει για ΠΡΩΤΟΛΕΙΟ ΣΤΑΔΙΟ