Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Αναρτήσεις

Προβολή αναρτήσεων από Ιουλίου 10, 2015

Ο Γάλλος πιλότος που νίκησε την Airbus στις πτήσεις με ηλεκτρική ενέργεια

Σε μια  μάχη που θύμισε κάτι από τις πρώτες μέρες της αεροπορίας, ένας Γάλλος πιλότος, ονοματι Hugues Duval κατάφερε να ξεπεράσει τον γίγαντα Airbus και να διασχίσει πρώτος την Μάγχη με ένα αμιγώς ηλεκτροκινούμενο αεροπλάνο.  Με διαφορά λίγων ωρών ο Γάλλος πιλότος κατάφερε μέσα στο λιλιπούτειο αεροπλάνο του να κάνει την πτήση από την Αγγλία στην Γαλλία και πίσω, μερικές ώρες πριν την αντίστοιχη προσπάθεια της Airbus με το δικό της πρωτότυπο E-Fan 2.0. To μικρό αεροπλάνο του Γάλλου πιλότου, γνωστού από την συμμετοχή του σε ακροβατικά γκρουπ των αιθέρων, είναι ένα σχεδιασμένο το 1970 Cri Cri, το μικρότερο δικινητήριο αεροπλάονο στον κόσμο.  Η Airbus, το αεροπλάνο της οποίας ολοκλήρωσε και αυτό με επιτυχία το ταξίδι της διάσχισης των στενών, έδωσε τα συγχαρητήριά της στον Γάλλο πιλότο, ενώ δεν παρέλειψε να τονίσει το πόσο σημαντική είναι για αυτήν η νέα τεχνολογία. Το δικό της ηλεκτρικό αεροπλάνο, το οποίο ζύγιζε 550 κιλά και ταχύτητα ταξιδιού κοντά στα 160 χλμ./ωρα, φορτιζότα

Το μνημόνιο για την ενέργεια: Να πουληθεί ο ΑΔΜΗΕ ή να περάσει υπό κρατικό έλεγχο - Συνολική διαφωνία Λαφαζάνη

Να ιδιωτικοποιηθεί ο ΑΔΜΗΕ ή ως έσχατη λύση να φύγει από τον έλεγχο της ΔΕΗ αλλά να παραμείνει υπό κρατικό έλεγχο, είναι τα δύο εναλλακτικά σενάρια που περιλαμβάνει η ελληνική πρόταση προς τους πιστωτές σχετικά με τον διαχειριστή των δικτύων ηλεκτρισμού. Διαβάζοντας τα προαπαιτούμενα μέτρα (prior actions) της ελληνικής πρότασης στο κεφάλαιο Ενέργεια, η «τρίπλα» της κυβέρνησης προκειμένου να μην περάσει η ιδιωτικοποίηση του ΑΔΜΗΕ είναι και η μοναδική διαφοροποίηση ως προς την πρόταση Γιούνκερ. Χωρίς να είναι γνωστό αν αυτό θα γίνει αποδεκτό από τους δανειστές, η πρόταση αναφέρει πως η κυβέρνηση καλείται να κάνει «αμετάκλητα βήματα για την ιδιωτικοποίηση του ΑΔΜΗΕ (με την ανακοίνωση συγκεκριμένης ημερομηνίας υποβολής προσφορών) ή εναλλακτικά να προετοιμάσει ως τον Οκτώβριο του 2015 ένα εναλλακτικό σχήμα με ισοδύναμα αποτελέσματα από πλευράς ανταγωνισμού σε ευθυγράμμιση με τις βέλτιστες ευρωπαϊκές πρακτικές και με σκοπό τον πλήρη ιδιοκτησιακό διαχωρισμό της εταιρείας από τη ΔΕΗ, εξα

Ηλεκτρικό πέρα των προσδοκιών από τον ηλιακό ποδηλατόδρομο .

H ενεργειακή απόδοση του πρώτου ηλιακού ποδηλατόδρομου ξεπέρασε τις προσδοκίες! Πρόκειται για τον ηλιακό ποδηλατοδρομο «SolaRoad» που άρχισε να λειτουργεί τον περασμένο Νοέμβριο στην πόλη Krommenie της βόρειας Ολλανδίας.  Σ' ένα τμήμα 100 μέτρων του ποδηλατόδρομου έχουν τοποθετηθεί ηλιακοί συλλέκτες και από πάνω χοντρό γυαλί πάχους 1 εκατοστού. Η ηλιακή ενέργεια που θα συλλέγεται θα μετατρέπεται στη συνέχεια σε ηλεκτρική.  Έτσι, θα μπορεί μελλοντικά να χρησιμοποιηθεί για να φωτίζεται ο δρόμος, για τα συστήματα κυκλοφορίας (π.χ. φανάρια) για τα νοικοκυριά ή για ηλεκτρικά οχήματα. Όπως τόνισε εκπρόσωπος του πρότζεκτ SolaRoad Στεν ντε Βιτ «δεν περιμέναμε μία ενεργειακή απόδοση τόσο υψηλή, τόσο γρήγορα».  Ο ποδηλατόδρομος άνοιξε πριν από μισό χρόνο και «ήδη έχει δώσει ηλεκτρική ενέργεια 3.000 κιλοβατώρες (KWh).  Αυτή η ενέργεια μπορεί να εξυπηρετεί, να δίνει ηλεκτρικό σε ένα νοικοκυριό (ενός ατόμου) για ένα χρόνο. Ή να προσφέρει ενέργεια σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ για