Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Σταθμός Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων (Σ.Μ.Α.) Άγιοι Ανάργυροι Καματερό


ΣΜΑ μια απόφαση που απαιτεί εκτεταμένη διαδικασία αξιολόγησης παραμέτρων του περιβάλλοντος, προκειμένου να εντοπιστεί η βέλτιστη τοποθεσία χωροθέτησης. Η θέση αυτή πρέπει να συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις των υφιστάμενων κανονισμών, νόμων και ταυτόχρονα πρέπει να ελαχιστοποιεί τα οικονομικά, περιβαλλοντικά, υγειονομικά και κοινωνικά κόστη. Η χωροθέτηση θέσεων διαχείρισης αστικών αποβλήτων πρέπει να λαμβάνει υπόψη ένα ευρύ φάσμα περιβαλλοντικών, υδρολογικών & χωροταξικών παραγόντων, προκειμένου να μειωθούν οι αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον και την κοινωνία. 

Αλήθεια πόσο αναγκαίο είναι οι δημιουργία ΣΜΑ στον Δήμο μας ;
Με ποιόν τρόπο και ποια κριτήρια έγιναν οι επιλογές των χώρων εγκατάστασης  ;
 Επειδή ακούγονται πολλά περί της χρήσης των ΣΜΑ  ( θα αλλάξουμε την χρήση των ΣΜΑ εμείς στο Δήμο μας , λένε ότι θα χρησιμοποιηθεί μόνο για κλαδέματα , για διαλόγη κλπ ,δηλαδή  θα κάνουμε μια πρωτοπορία χρήσης  των ΣΜΑ στο Δήμο μας!!!) ας  βάλουμε όμως το ερώτημα ακόμα και αν είναι έτσι όπως διαδίδεται απ την διοίκηση : 
Στους δυο χώρους επιλογής χωροθέτησης  ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΟΥΝ ή ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΟΥΝ τις περιοχές γύρο απ την εγκατάσταση ?
Αν είναι για κλαδέματα , διαλογή ( διαλογή σε υλικά για ανακύκλωση κλπ χρήσεις ) γιατί η επιλογή είναι ΣΜΑ και όχι Πράσινα σημεία , κάτι το οποίο είχε ακουστεί και προχωρήσει απ την προηγούμενη διοίκηση ; ( να θυμίσω ότι είχαν χωροθετηθεί χώροι Πράσινων Σημείων !!!)
Πόσο εύστοχος άραγε είναι σε έναν χώρο διεκδίκησης απ τον Δήμο ( γραμμές και σταθμός Πελοποννήσου )για την ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ του κέντρου των Αγίων Αναργύρων να επιλέγουν την εγκατάσταση ΣΜΑ σε απόσταση λίγων μέτρων ;
Λίγα μέτρα σύμφωνα με το σχέδιο χωροθέτησης βρίσκεται Βρεφονηπιακός σταθμός !!! Θα ρωτήσω κατά πόσο οι ΟΣΜΕΣ και οι ΡΥΠΟΙ επηρεάζουν ή όχι στον εν λόγο σταθμό ; Αν θυμάμαι καλά σε ανάλογη περίπτωση περί ΟΣΜΩΝ οι διοίκηση το ισχυρίστηκε και για τον Λαχανόκηπο και με έγγραφη διαμαρτυρία της Διευθύντριας , σήμερα άραγε υπάρχει κάποια αντίδραση;   
Στην δε περιοχή του Καματερού σε μια πολύ μεγαλύτερη έκταση χωροθέτησης εγκατάστασης ΣΜΑ το μόνο σίγουρο είναι η ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ της περιοχής . Οι όποιες προσπάθειες ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ των τελευταίων ετών πέφτουν στο κενό πολύ περισσότερο για την περιοχή γύρο απ τον συγκεκριμένο χώρο. Πέρα απ τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις  , μικρές ή μεγάλες αυτό κρίνεται απ τους ειδικούς , ( ακόμα όμως και μικρές επιπτώσεις σε μία ήδη επιβαρυμένη περιοχή λόγο μικρής απόστασης απ τον ΧΥΤΑ Φυλής οι μικρές επιπτώσεις  γίνονται μεγάλες ) η προσέλευση ατόμων που κυρίως εμφανίζονται σε τέτοιους χώρους  όπως ευπαθείς ομάδες Ρομά , μετανάστες , κλπ ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΟΥΝ  ή ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΟΥΝ την περιοχή  ;

Μήπως ο σχεδιασμός σας είναι κάτι διαφορετικό σύμφωνα με τις χωροθετήσεις σε Αγ. Αναργύρους και Καματερό , καθώς οι δηλωθέν εκτάσεις έχουν μεγάλη απόκλιση   ;
Μήπως το σημείο που θα υποδέχεται τον μεγαλύτερο όγκο από ΑΣΑ όλου του Δήμου θα είναι στην χωροθέτηση της κοινότητας Καματερού, και η χωροθέτηση στους Αγ. Αναργύρους είναι για άλλη χρήση  ;


Σύμφωνα με το Νέο Νομοσχέδιο η εγκατάσταση των ΣΜΑ είναι 3της !!! κοινός θα το λέγαμε ( αν και δεν αναφέρεται ) πιλοτικός σχεδιασμός ή πειραματική εφαρμογή σε κάτι που δεν γνωρίζουμε την συνέχεια…..την φανταζόμαστε όμως !!!

ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΜΑ ΟΤΑΝ ΑΥΤΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΩΝ , ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ , ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ , ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ .

Σήμερα η δυστυχώς η Κυβέρνηση ΝΔ επιβάλει με Νομοσχέδια που οδηγούν όχι σε λύσεις αλλά σε προβλήματα κοινωνικά , περιβαλλοντικά και στην πορεία και οικονομικά  , υλοποιείται τις κυβερνητικές εντολές κατά γράμμα….. βέβαια γνωρίζουν σε ποιες διοικήσεις  απευθύνονται !!!
Οι ΣΜΑ είναι εγκαταστάσεις όπου οδηγούνται τα αστικά στερεά απόβλητα και τα αδρανή, τα οποία μεταφορτώνονται σε οχήματα μεταφοράς και οδηγούνται στο χώρο τελικής διάθεσης.  

Επιλογή θέσης εγκατάστασης ΣΜΑ

Το πρώτο στάδιο της δημιουργίας ενός ΣΜΑ είναι η επιλογή της θέσης εγκατάστασης. Σε αυτό συμπεριλαμβάνεται η μελέτη αρκετών θεμάτων όπως είναι η περιοχή εξυπηρέτησης, το είδος των απορριμμάτων που διαχειρίζεται, το μέγεθος και η δυναμικότητα των ΣΜΑ. Ακόμη, στην επιλογή της θέσης συνυπολογίζονται οικονομικά, τεχνικά, περιβαλλοντικά και κοινωνικά κριτήρια. Παρόλο που το στάδιο αυτό απαιτεί σημαντική επένδυση πόρων, είναι αρκετά κρίσιμο προκειμένου να διασφαλιστεί ένας προγραμματισμός που ανταποκρίνεται στις ανάγκες της τοπικής κοινωνίας.
Προκειμένου λοιπόν να επιλεγεί η γεωγραφική θέση ενός ΣΜΑ, εξετάζονται ορισμένα ζητήματα τα οποία αναλύονται παρακάτω : (Ελληνική βιβλιογραφία  Ιωνάς Μ.  Ψηφιακή καταγραφή των ΧΑΔΑ  και μελέτη εναλλακτικών λύσεων διαχείρισης απορριμμάτων με ΣΜΑ και ΤΣΜ ( Τοπική Σταθμοί Μεταφόρτωσης) .
Κοινωνικά ζητήματα: Μια ομάδα θεμάτων που απαιτείται να μελετηθούν αφορούν το κοινωνικό σύνολο. Συχνό φαινόμενο είναι η αντίδραση του κοινωνικού συνόλου στην προοπτική τοποθέτησης μιας μονάδας επεξεργασίας απορριμμάτων κοντά στην περιοχή όπου ζουν ή εργάζονται.
 Περιβαλλοντική δικαιοσύνη: Παράλληλα με την επιλογή μιας τοποθεσίας πρέπει να γίνουν οι κατάλληλες δράσεις ώστε να διασφαλιστεί ότι οι τελικές αποφάσεις δε θα επιβαρύνουν δυσανάλογα τις οικονομικά ασθενείς τάξεις ή τις μειονότητες. Μια δυσανάλογη επιβάρυνση θα μπορούσε να οδηγήσει σε αρνητικές επιπτώσεις στη δημόσια υγεία και την ποιότητα ζωής. Επίσης, μια ακόμη συνέπεια θα μπορούσε να είναι η μείωση της αξίας της ιδιοκτησίας κοντά στο ΣΜΑ.
Ο εντοπισμός και η αξιολόγηση των πιθανών θέσεων τοποθέτησης γίνεται βάσει ορισμένων κριτηρίων. Τα κριτήρια αυτά αναπτύσσονται πριν την επιλογή των πιθανών θέσεων και χωρίζονται σε τρείς κατηγορίες, τα περιβαλλοντικά, τα τεχνικά και τα κριτήρια κοινωνικού προσανατολισμού.  (Ελληνική βιβλιογραφία    Τσακούμης Γ., Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων "Σ.Μ.Α  )
Περιβαλλοντικά:
Αποκλεισμός περιοχών που είναι χαρακτηρισμένες ως NATURA & SPA, RAMSAR.
Αποκλεισμός περιοχών με προστατευόμενη χλωρίδα ή πανίδα.
Αποκλεισμός περιοχών όπως, προστατευόμενες περιοχές ιστορικής, αρχαιολογικής ή πολιτιστικής αξίας.
Τεχνοοικονομικά:
Κεντροβαρική θέση, προτιμώνται οι θέσεις οι οποίες είναι σχετικά κοντά και κεντρικά στις περιοχές που πραγματοποιείται η συλλογή προκειμένου να ελαχιστοποιηθεί το κόστος μεταφοράς.
Απόσταση από υφιστάμενο δρόμο, η απόσταση χωροθέτησης του ΣΜΑ από το οδικό δίκτυο θα πρέπει να είναι ελάχιστη ώστε να έχουν εύκολη πρόσβαση σε αυτόν τα οχήματα συλλογής και μεταφοράς.
 Απαιτούμενη έκταση χώρου, η οποία είναι κρίσιμη για την αποτελεσματικότητα της μονάδας όσο και για τον περιορισμό των επιπτώσεων στην τοπική κοινωνία. Η έκταση εξαρτάται από τον όγκο των μεταφερόμενων απορριμμάτων, το ρυθμό με τον οποίο καταφθάνουν, τις λειτουργίες που λαμβάνουν χώρα στην εγκατάσταση αλλά και το είδος των πελατών που εξυπηρετούνται.
Επαρκής χώρος για δρόμους και θέσεις στάθμευσης. Συνήθως υπάρχει κάποιο δίκτυο μέσα στην εγκατάσταση για τη σύνδεση των διαφόρων τμημάτων. Το μήκος των οχημάτων συλλογής φτάνει τα 13 μέτρα ενώ το μήκος των οχημάτων μεταφοράς φτάνει τα 25 μέτρα, επομένως τέτοιου είδους οχήματα απαιτούν την ύπαρξη δρόμων με ανοιχτές καμπύλες και σταδιακές κλίσεις ώστε να κινούνται με άνεση. Ακόμη, χρειάζονται χώροι που θα χρησιμοποιούνται ως γραμμές αναμονής χωρίς να δημιουργούν συμφόρηση στο οδικό δίκτυο.
Δυνατότητα επέκτασης. Λαμβάνονται υπόψη οι πιθανές μελλοντικές επεκτάσεις λόγω αύξησης του πληθυσμού ή ανάπτυξης προγράμματος διαχωρισμού και ανακύκλωσης των απορριμμάτων. Προτιμάται η επέκταση του ΣΜΑ παρά η δημιουργία ενός νέου.
Χώροι εκπαίδευσης και ενημέρωσης. Εάν λειτουργεί ταυτόχρονα και πρόγραμμα διαχωρισμού και ανακύκλωσης των απορριμμάτων, συχνά υφίσταται και κέντρο ενημέρωσης του κοινού.
Ουδέτερες ζώνες, οι οποίες παρεμβάλλονται ανάμεσα στην εγκατάσταση και σε π.χ. κατοικημένες περιοχές. Οι ζώνες αυτές μπορεί να είναι φυσικές ή τεχνητές π.χ. ελεύθεροι χώροι ή δενδροφύτευση.
Περιοχές με κατάλληλο ανάγλυφο. Προτιμώνται περιοχές με ήπιο ανάγλυφο και όχι επίπεδες ή με έντονες κλίσεις, ώστε να ελαχιστοποιούνται οι εργασίες εκσκαφών και επιχώσεων για την δημιουργία ανισοσταθμίας που είναι απαραίτητη για την εκφόρτωση των απορριμμάτων από τα απορριμματοφόρα στα container.
Κοινωνικού προσανατολισμού: Αφορούν στο αντίκτυπο της εγκατάστασης στην τοπική κοινωνία.
Ζητήματα περιβαλλοντικής δικαιοσύνης, όπως αθροιστική επιβάρυνση ορισμένων περιοχών.
Επιπτώσεις στην ποιότητα του ατμοσφαιρικού αέρα.
Εγγύτητα σε σχολεία, εκκλησίες, θέσεις αναψυχής και κατοικίες.
Αριθμός κατοικιών που επηρεάζονται.
Επίπτωση σε χώρους ιστορικής ή πολιτιστικής αξίας.

Η εφαρμογή των παραπάνω κριτηρίων γίνεται σε πρώτη φάση με αυτή των περιβαλλοντικών κριτηρίων. Πραγματοποιείται η σκιαγράφηση των περιοχών που απαγορεύεται η κατασκευή του ΣΜΑ, σε ένα χάρτη. Μετά από αυτόν τον αποκλεισμό εφαρμόζονται οι δύο άλλες κατηγορίες κριτηρίων. Συλλέγονται πληροφορίες για κάθε πιθανή περιοχή εγκατάστασης.
Είδη απορριμμάτων
Οι Σταθμοί Μεταφόρτωσης προσφέρουν, εκτός από τη διαχείριση των σύμμεικτων αστικών απορριμμάτων, την δυνατότητα διαχείρισης ορισμένων υλικών, ώστε αυτά να διαχωριστούν από τη ροή προς την τελική διάθεση και να οδηγηθούν προς ανακύκλωση. Στα υλικά αυτά περιλαμβάνονται τα αδρανή, τα απόβλητα κήπου, τα οικιακά επικίνδυνα απορρίμματα καθώς και τα ανακυκλώσιμα υλικά. Χαρακτηριστικά όπως το είδος και η ποσοτική σύσταση των απορριμμάτων εξαρτώνται κατά βάση από τον χαρακτήρα της περιοχής που εξυπηρετεί ο ΣΜΑ, διαφέρουν επομένως αν η περιοχή είναι αστική, ημιαστική ή αγροτική. (Ελληνική βιβλιογραφία  Ιωνάς Μ)
Οι συνήθεις τύποι απορριμμάτων που διαχειρίζονται οι ΣΜΑ είναι τα αστικά στερεά απόβλητα και τα αδρανή. Ορισμένοι ΣΜΑ δεν αποδέχονται απορρίμματα τα οποία ανήκουν στις παρακάτω κατηγορίες:
Απαγορευμένα από την κρατική ή την κοινοτική νομοθεσία (π.χ. μπαταρίες με οξέα μολύβδου, ραδιενεργά υλικά)
Υλικά δύσκολα στη διαχείριση (π.χ. ελαστικά)
Εύφλεκτα υλικά
Υλικά που δεν αποδέχονται οι συνεργαζόμενες μονάδες επεξεργασίας
Υλικά επικίνδυνα λόγω του μεγάλου όγκου τους για τον εξοπλισμό του ΣΜΑ

Εκτίμηση περιβαλλοντικών επιπτώσεων
Η λειτουργία ενός Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων είναι δυνατόν να προκαλέσει αρνητικές επιπτώσεις στον περιβάλλοντα χώρο, δηλαδή στο φυσικό και αστικό περιβάλλον.
Παρακάτω παρατίθενται οι επιπτώσεις που μπορεί να προκληθούν τόσο κατά την κατασκευή
όσο και κατά τη λειτουργία των ΣΜΑ.
Κυκλοφοριακή συμφόρηση
Όπως έχει ήδη αναφερθεί, η κυκλοφοριακή κίνηση είναι ένα μείζον θέμα το οποίο προκαλείται στο χώρο εκτός του σταθμού και είναι ιδιαίτερα έντονο σε αστικές ή ημιαστικές περιοχές. Παρόλο που μειώνεται η κίνηση των απορριμματοφόρων με τη λειτουργία του σταθμού, η περιοχή γύρω από αυτόν επιβαρύνεται με τη συγκέντρωση πολλών οχημάτων σε ένα σημείο.
Θόρυβος
. Όσον αφορά τις πηγές ηχορύπανσης κατά τη λειτουργία του ΣΜΑ, αυτές είναι τα βαριά οχήματα και ο βαρέως τύπου εξοπλισμός του σταθμού. Ο εξοπλισμός απαρτίζεται από πρέσες για την συμπίεση των απορριμμάτων και μηχανισμούς τεμαχισμού και μεταφόρτωσης τους. Η ηχορύπανση προκαλείται από τους ηλεκτροκινητήρες των μηχανημάτων όσο και κατά τη διάρκεια της επεξεργασίας των απορριμμάτων.
Αισθητική όχληση
Είναι φανερό ότι η ύπαρξη ενός Σταθμού Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων σε μια κατοικημένη περιοχή μπορεί να ενοχλήσει αισθητικά τους πολίτες.
Αέρια ρύπανση
Η κυριότερη επίπτωση κατά τη φάση κατασκευής του ΣΜΑ είναι η έκλυση καυσαερίων των οχημάτων και μηχανημάτων κατασκευής του έργου, η σκόνη κ.α.. Στη φάση της λειτουργίας του σταθμού, πηγές αέριας ρύπανσης είναι τα οχήματα μεταφοράς, τα οποία παράγουν καυσαέρια από τους κινητήρες τους, αλλά και από τα ίδια τα απορρίμματα καθώς παράγουν σκόνη κατά τη φόρτωση και εκφόρτωση τους.
Οσμές
Τα ΑΣΑ μπορούν να γίνουν εστίες ανάπτυξης οσμών, ιδίως σε καιρικές συνθήκες υγρασίας ή και υψηλής θερμοκρασίας.
Υγρά απόβλητα
Λόγω της λειτουργίας ενός ΣΜΑ μπορεί να προκληθεί μόλυνση του υδροφόρου ορίζοντα, μέσω των διασταλλαζόντων νερών της βροχής και των νερών από την πλύση των εξοπλισμών και της εγκατάστασης, τα οποία φτάνουν στο αποχετευτικό σύστημα του σταθμού. Σε  περίπτωση που στη σύνθεση των υδάτων αυτών εμπεριέχονται και απορρίμματα, τότε αυτά χαρακτηρίζονται μολυσμένα.
Στερεά απόβλητα
Στη φάση της κατασκευής η επίπτωση αφορά κυρίως τα στερεά απόβλητα τα οποία παράγονται από το προσωπικό και τα τυχόν πλεονάσματα εκσκαφών. Κατά τη λειτουργία του ΣΜΑ, είναι πιθανόν να διαφύγουν κομμάτια απορριμμάτων τόσο κατά τη μεταφορά όσο και κατά τη μεταφόρτωση, με αποτέλεσμα να ρυπαίνουν την περιοχή εγκατάστασης του ΣΜΑ, εσωτερικά αλλά και περιμετρικά.
Προσέλευση ξενιστών
Οι ξενιστές είναι οι οργανισμοί οι οποίοι είναι πιθανοί φορείς μεταδοτικών ασθενειών. Στους ΣΜΑ, ξενιστές μπορεί να είναι τρωκτικά, έντομα και πουλιά όπως οι γλάροι.
Γενικά, θα πρέπει οι χώροι να διατηρούνται καθαροί, με την απομάκρυνση των απορριμμάτων στο τέλος κάθε βάρδιας, την καθαριότητα του δαπέδου εκφόρτωσης και την απολύμανση όλων των χώρων ανά τακτά χρονικά διαστήματα.

Τέλος …..
ΣΕ ΜΙΚΡΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ, ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΥΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΕΡΕΥΝΑΤΑΙ Η ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΣΜΑ.
ΓΙΑ ΜΕΣΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΜΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50 ΧΛΜ ΑΠΟ ΤΟΝ ΧΥΤΑ, ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΡΡΙΜΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΜΕΣΩ ΣΜΑ.

Κλείνοντας ..
Σε περίπτωση προβλήματος του ΧΥΤΑ Φυλής τα ΣΜΑ λειτουργούν ως αποθηκευτική χώροι ;
Τι λέει το Νομοσχέδιο ;
Το άρθρο 91 (σελ.179 ) συνδυάζεται με το άρθρο 92 ( σελ 180 )το οποίο αναφέρει την μίσθωση οχημάτων του Δήμου σε ιδιώτες ;
Ποια οικονομοτεχνική μελέτη σας οδήγησε στην χωροθέτηση και στην πιθανή δημιουργία  ΣΜΑ στον Δήμο μας όταν η χιλιομετρική απόσταση είναι μικρή  ;
Θα περιμένουμε πιστεύω όλοι να δούμε την θέση των Δημοτικων σας Συμβούλων  περισσότερο εκείνων που μένουν στην περιοχή του Καματερού που όπως φαίνεται θα δεχτεί το περισσότερο βάρος , να δούμε την αντίδραση τους ….!!! Τελικά η θέση έχει σημασία ή το καλό της Πόλης όπως έλεγαν !!!
Θα περιμένουμε επίσης να δούμε και τους υπόλοιπους Δημοτικούς Συμβούλους  και επικεφαλείς παρατάξεων  Ανεξάρτητους και μη καθώς δήλωσαν άγνοια εδώ και τόσο καιρό των σχεδίων σας….!!!  


Η κίνηση σας αυτή δεν είναι άλλη παρά η υλοποίηση μιας Κυβερνητικής εντολής της ΝΔ.
Η ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΣΜΑ !!!
  


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Και στο τέλος έρχεται η Δικαίωση....στο ΦΕΚ 410/Β/3-2-2022 η Υπογειοποίηση Υψηλής Τάσης !!!

Στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως δημοσιεύτηκε η απόφαση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας με την οποία εγκρίνεται το Δεκαετές Πρόγραμμα Ανάπτυξης του ΑΔΜΗΕ για την περίοδο 2021-2030 και εγκρίνει για τον Δήμο μας την: ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ Υ/Τ  (από το ύψος του Κολυμβητηρίου Μεγ. Αλεξάνδρου μέχρι και εκτός ορίων του Δήμου μας )   ΑΠΟΞΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝΩΝ ( καθ όλη την διαδρομή από Μεγ. Αλεξάνδρου Κολυμβητήριο έως και πλατεία Νησίδας όρια δήμου Ν. Φιλαδέλφειας)   ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ-ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ Υ/Σ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ ΣΕ ΝΕΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ GIS ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ  ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ του ΔΗΜΟΥ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ ΜΕ 100% ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΔΜΗΕ Για εμάς ως Δίκτυο Πολιτών ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΑΛ  Αγ. Αναργύρων είναι ένα βήμα προς την δικαίωση όσων είχαμε δημοσιεύσει από το 2020   και μετά από σχεδόν 3 ετών συγκέντρωσης στοιχείων και συζητήσεων με ανθρώπους που είχαν και έχουν καθοριστική συμμετοχή για τις μέχρι σήμερα εξελίξεις. Είναι μια δικαίωση διαχρονικών προσπαθειών κατοίκων, συλλόγων, φορέων κλπ. Ση

Ερώτηση- καταπέλτης στη Βουλή για την Αυτοδιοίκηση από Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.

  Όταν η κοινοβουλευτική ομάδα καταθέτει επερωτήσεις κατά των κυβερνητικών χειρισμών σε θέματα Τοπικής Αυτοδιοίκησης , όταν σύσσωμη καταψηφίζει στο Ελληνικό Κοινοβούλιο Ν/Σ της κυβέρνησης ΝΔ Μητσοτάκη για αλλαγές στην Τοπική Αυτοδιοίκηση,την ίδια στιγμή τοπικοί κομματάρχες,στελέχη, μέλη του χώρου μας εκλεγμένοι σε ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθμού   έχουν επιλέξει να παίζουν τον διπλό ρόλο και του ΖΕΥΓΑ και του ΠΑΠΑ !!! Πως νιώθουν αλήθεια οι Βουλευτές μας όταν ορθά καταψήφιζαν τα Ν/Σ Μητσοτάκη Θεοδωρικάκου και σήμερα Βορίδη για τους  ΟΤΑ (έχοντας ξεκάθαρη θέση όλα αυτά τα χρόνια επί αειμνήστου Φώφης Γεννηματά μέχρι και σήμερα Ν.Ανδρουλάκη) και την ίδια στιγμή οι εκλεγμένοι τοπικοί κομματάρχες κλπ, στα Περιφερειακά ή Δημοτικά Συμβούλια τα υπερψήφιζαν και καταλάμβαναν και θέσεις σε όσα εσείς οι Βουλευτές μας καταψηφίζατε ; Αλήθεια πως νιώθετε όταν το έργο σας δεν υπερασπίζεται μέσα στα συμβούλια  ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθμού ; Αλήθεια πως νιώθουν σήμερα οι εκλεγμένοι αυτοί κομματάρχες κλπ (που λειτουργούν ω

ΟΣΕ Σ.Σ Αγίων Αναργύρων το ερώτημα παραμένει….. Γιατί τόση Βιασύνη ;

Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης 24//11/2020   και σύμφωνα με τις νέες τοποθετήσεις του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ Κεφαλογιάννη , μένει να δούμε αν η λαϊκή παροιμία ΟΠΟΙΟΣ ΒΙΑΖΕΤΑΙ ΣΚΟΝΤΑΦΤΕΙ ανταποκρίνεται στην διαχείριση του θέματος   της έκτασης του Σ.Σ Αγιών Αναργύρων απ την Δημοτική Αρχή….!!! Η απαντήσεις του Υφυπουργού κ. Κεφαλογιάννη που έγιναν 27/11/20020 απ το βήμα της Βουλής διαφοροποιούνται σε αρκετά σημεία απ τις αντίστοιχες απαντήσεις που είχε δώσει πριν από ένα χρόνο ( Παρασκευή 15 Νοεµβρίου 2019) απ το ίδιο ακριβώς βήμα και   χώρο, σε ένα βαθμό εκθέτουν την Δημοτική Αρχή σε ότι μέχρι σήμερα σχεδιάζει -προχωράει. Η τοποθέτηση του κ. Κεφαλογιάννη για το θέμα της έκτασης του ΟΣΕ αφήνει ερωτηματικά στις βεβιασμένες κινήσεις της Δημοτικής Αρχής. Πρώτα πρώτα σε κανένα σημείο της ομιλίας του δεν αναφέρει και δεν διακρίνεται απ το ύφος του στις απαντήσεις που δίνει να υπάρχει η πίεση ή την κατεπείγον αξιοποίηση της έκτασης   , μάλιστα μιλάει για ΠΡΩΤΟΛΕΙΟ ΣΤΑΔΙΟ