Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιδότηση 5.000 ευρώ για ηλεκτρικά ΙΧ, δίκυκλα, ποδήλατα ,ταξί και τα μικρά βαν

Φορολογικά και διοικητικά κίνητρα θα προβλέπει νομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας που προωθεί τις «πράσινες» μετακινήσεις με στόχο λιγότερες εκπομπές ρύπων και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής στις πόλεις.
Μεταξύ άλλων, το νομοσχέδιο θα προβλέπει επιδότηση 5.000 ευρώ για απόκτηση ηλεκτρικού ΙΧ, φορολογικά κίνητρα για εταιρείες που θα συμπληρώσουν τον στόλο των οχημάτων τους με τέτοια οχήματα.
Οι κύριοι άξονες του νομοσχεδίου παρουσιάστηκαν χθες από τον Κωστή Χατζηδάκη στο υπουργικό συμβούλιο που συνεδρίασε υπό τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη.
Οι διατάξεις που προετοιμάζονται και αναμένεται να ανακοινωθούν αναλυτικά την ερχόμενη εβδομάδα εντάσσονται στον ευρύτερο σχεδιασμό για «πράσινες» μετακινήσεις και βελτίωση της ποιότητας ζωής στις πόλεις.
Ειδικότερα, στο νομοσχέδιο προβλέπονται μεταξύ άλλων:
  • Επιδότηση για απόκτηση ηλεκτρικού ΙΧ, δικύκλου, ποδηλάτου και μικρών βαν που απευθύνεται σε φυσικά πρόσωπα, εταιρείες και ταξί. Σύμφωνα με πληροφορίες για τα ΙΧ η επιδότηση θα είναι της τάξης των 5.000 ευρώ, ενώ για τα ταξί και τα μικρά βαν δεν αποκλείεται το ποσό να ανεβαίνει στις 8.000 ευρώ. Στα ηλεκτρικά δίκυκλα και ποδήλατα η ενίσχυση θα είναι ποσοστιαία.
  • Φορολογικά κίνητρα σε εταιρείες για απόκτηση ή και χρήση ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς και προμήθεια και εγκατάσταση υποδομών φόρτισης. Πηγές αναφέρουν πως προβλέπονται μείωση του ΦΠΑ και εκπτώσεις στις δαπάνες.
  • Δωρεάν στάθμευση σε ελεγχόμενες θέσεις για τα ηλεκτροκίνητα οχήματα. Χωροθέτηση θέσεων στάθμευσης και φόρτισης από τους δήμους.
  • Κίνητρα για προσέλκυση παραγωγικών επενδύσεων στην αλυσίδα της ηλεκτροκίνησης, με στόχευση στις λιγνιτικές περιοχές. Πρόκειται για το μεγάλο στοίχημα της κυβέρνησης και αποσκοπεί στην κατασκευή εργοστασίων και γραμμών παραγωγής εξαρτημάτων, εξοπλισμού, φορτιστών αλλά και ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Σκοπός είναι οι υποψήφιοι επενδυτές να εγκατασταθούν στη Δυτική Μακεδονία, στις περιοχές οι οποίες θα χρειαστούν ενέσεις ανάπτυξης και ρευστότητας μετά το κλείσιμο των λιγνιτικών μονάδων.
  • Μέτρα για διείσδυση της ηλεκτροκίνησης στο Δημόσιο. Υποχρέωση για εγκατάσταση σημείων φόρτισης σε κάθε νέο κτίριο και διευκολύνσεις για εγκατάστασή τους στα υφιστάμενα κτίρια. Ανάπτυξη υποδομών και υπηρεσιών φόρτισης με ανταγωνιστικούς όρους που «ξεκλειδώνει» επενδύσεις. Κανόνες ασφαλείας για την εγκατάσταση και τη λειτουργία των φορτιστών.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Και στο τέλος έρχεται η Δικαίωση....στο ΦΕΚ 410/Β/3-2-2022 η Υπογειοποίηση Υψηλής Τάσης !!!

Στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως δημοσιεύτηκε η απόφαση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας με την οποία εγκρίνεται το Δεκαετές Πρόγραμμα Ανάπτυξης του ΑΔΜΗΕ για την περίοδο 2021-2030 και εγκρίνει για τον Δήμο μας την: ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ Υ/Τ  (από το ύψος του Κολυμβητηρίου Μεγ. Αλεξάνδρου μέχρι και εκτός ορίων του Δήμου μας )   ΑΠΟΞΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝΩΝ ( καθ όλη την διαδρομή από Μεγ. Αλεξάνδρου Κολυμβητήριο έως και πλατεία Νησίδας όρια δήμου Ν. Φιλαδέλφειας)   ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ-ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ Υ/Σ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ ΣΕ ΝΕΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ GIS ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ  ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ του ΔΗΜΟΥ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ ΜΕ 100% ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΔΜΗΕ Για εμάς ως Δίκτυο Πολιτών ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΑΛ  Αγ. Αναργύρων είναι ένα βήμα προς την δικαίωση όσων είχαμε δημοσιεύσει από το 2020   και μετά από σχεδόν 3 ετών συγκέντρωσης στοιχείων και συζητήσεων με ανθρώπους που είχαν και έχουν καθοριστική συμμετοχή για τις μέχρι σήμερα εξελίξεις. Είναι μια δικαίωση διαχρονικών προσπαθειών κατοίκων, συλλόγων, φορέων κλπ. Ση

Ερώτηση- καταπέλτης στη Βουλή για την Αυτοδιοίκηση από Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.

  Όταν η κοινοβουλευτική ομάδα καταθέτει επερωτήσεις κατά των κυβερνητικών χειρισμών σε θέματα Τοπικής Αυτοδιοίκησης , όταν σύσσωμη καταψηφίζει στο Ελληνικό Κοινοβούλιο Ν/Σ της κυβέρνησης ΝΔ Μητσοτάκη για αλλαγές στην Τοπική Αυτοδιοίκηση,την ίδια στιγμή τοπικοί κομματάρχες,στελέχη, μέλη του χώρου μας εκλεγμένοι σε ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθμού   έχουν επιλέξει να παίζουν τον διπλό ρόλο και του ΖΕΥΓΑ και του ΠΑΠΑ !!! Πως νιώθουν αλήθεια οι Βουλευτές μας όταν ορθά καταψήφιζαν τα Ν/Σ Μητσοτάκη Θεοδωρικάκου και σήμερα Βορίδη για τους  ΟΤΑ (έχοντας ξεκάθαρη θέση όλα αυτά τα χρόνια επί αειμνήστου Φώφης Γεννηματά μέχρι και σήμερα Ν.Ανδρουλάκη) και την ίδια στιγμή οι εκλεγμένοι τοπικοί κομματάρχες κλπ, στα Περιφερειακά ή Δημοτικά Συμβούλια τα υπερψήφιζαν και καταλάμβαναν και θέσεις σε όσα εσείς οι Βουλευτές μας καταψηφίζατε ; Αλήθεια πως νιώθετε όταν το έργο σας δεν υπερασπίζεται μέσα στα συμβούλια  ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθμού ; Αλήθεια πως νιώθουν σήμερα οι εκλεγμένοι αυτοί κομματάρχες κλπ (που λειτουργούν ω

ΟΣΕ Σ.Σ Αγίων Αναργύρων το ερώτημα παραμένει….. Γιατί τόση Βιασύνη ;

Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης 24//11/2020   και σύμφωνα με τις νέες τοποθετήσεις του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ Κεφαλογιάννη , μένει να δούμε αν η λαϊκή παροιμία ΟΠΟΙΟΣ ΒΙΑΖΕΤΑΙ ΣΚΟΝΤΑΦΤΕΙ ανταποκρίνεται στην διαχείριση του θέματος   της έκτασης του Σ.Σ Αγιών Αναργύρων απ την Δημοτική Αρχή….!!! Η απαντήσεις του Υφυπουργού κ. Κεφαλογιάννη που έγιναν 27/11/20020 απ το βήμα της Βουλής διαφοροποιούνται σε αρκετά σημεία απ τις αντίστοιχες απαντήσεις που είχε δώσει πριν από ένα χρόνο ( Παρασκευή 15 Νοεµβρίου 2019) απ το ίδιο ακριβώς βήμα και   χώρο, σε ένα βαθμό εκθέτουν την Δημοτική Αρχή σε ότι μέχρι σήμερα σχεδιάζει -προχωράει. Η τοποθέτηση του κ. Κεφαλογιάννη για το θέμα της έκτασης του ΟΣΕ αφήνει ερωτηματικά στις βεβιασμένες κινήσεις της Δημοτικής Αρχής. Πρώτα πρώτα σε κανένα σημείο της ομιλίας του δεν αναφέρει και δεν διακρίνεται απ το ύφος του στις απαντήσεις που δίνει να υπάρχει η πίεση ή την κατεπείγον αξιοποίηση της έκτασης   , μάλιστα μιλάει για ΠΡΩΤΟΛΕΙΟ ΣΤΑΔΙΟ