Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ινδία: Το πρώτο αεροδρόμιο στον κόσμο που λειτουργεί αποκλειστικά με φ/β ενέργεια

Tο πρώτο αεροδρόμιο στον κόσμο που τροφοδοτείται εξ ολοκλήρου με ηλιακή ενέργεια είναι γεγονός και λειτουργεί στο Κότσι της Κεράλα, στην Ινδία.
Μάλιστα, πριν από λίγες ημέρες εγκαινιάστηκε στον διεθνή αερολιμένα μονάδα ηλιακής ενέργειας 12 MW, που καταλαμβάνει έκταση 50 στρεμμάτων, και η οποία θα παρέχει περί τις 50.000 9 60.000 κιλοβατώρες την ημέρα. 
Η μονάδα παραγωγής ενέργειας χρειάστηκε 6 μήνες για να κατασκευαστεί, με κόστος 9,5 εκατ. δολάρια.
Η ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από το σύστημα θα περνάει στο δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας και το αεροδρόμιο θα καλύπτει από εκεί τις ενεργειακές του ανάγκες.
 Η μονάδα αναμένεται να παράγει πολύ περισσότερη ενέργεια από ό,τι καταναλώνει το αεροδρόμιο, και για αυτό το σκοπό υπογράφηκε συμφωνία με την τοπική εταιρεία ενέργειας για την πώληση του πλεονάσματος.
Εξάλλου πριν από περίπου ένα χρόνο, το Διεθνές Αεροδρόμιο Ίντιρα Γκάντι στο Νέο Δελχί εγκατέστησε μία μονάδα παραγωγής ηλιακής ενέργειας 2,14 MW.
Σύμφωνα με τη γερμανική Enerparc, η οποία κατασκεύασε το έργο στο Δελχί, η μόνη ειδική απαίτηση για την εγκατάσταση μιας μονάδας παραγωγής ηλιακής ενέργειας σε ένα αεροδρόμιο είναι η ανάλυση της ανάκλασης του φωτός από τους ηλιακούς συλλέκτες.
 Η αντανάκλαση μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στους πιλότους, αλλά η πρόοδος της τεχνολογίας έχει οδηγήσει σε ουσιαστική μείωση του δείκτη αντανάκλασης των συλλεκτών.

Η Διοικητική Αρχή Αεροδρομίων της Ινδίας (AAI), υπό την αιγίδα της οποίας λειτουργούν 125 αεροδρόμια σε όλη τη χώρα, έχει ανακοινώσει την πρόθεση να κατασκευάσει σταθμούς παραγωγής ηλιακής ενέργειας σε περίπου 30 αεροδρόμια, τα οποία καταλαμβάνουν μεγάλες εκτάσεις και έχουν τη δυνατότητα εγκατάστασης ηλιακών έργων μεγάλης κλίμακας.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Και στο τέλος έρχεται η Δικαίωση....στο ΦΕΚ 410/Β/3-2-2022 η Υπογειοποίηση Υψηλής Τάσης !!!

Στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως δημοσιεύτηκε η απόφαση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας με την οποία εγκρίνεται το Δεκαετές Πρόγραμμα Ανάπτυξης του ΑΔΜΗΕ για την περίοδο 2021-2030 και εγκρίνει για τον Δήμο μας την: ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ Υ/Τ  (από το ύψος του Κολυμβητηρίου Μεγ. Αλεξάνδρου μέχρι και εκτός ορίων του Δήμου μας )   ΑΠΟΞΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝΩΝ ( καθ όλη την διαδρομή από Μεγ. Αλεξάνδρου Κολυμβητήριο έως και πλατεία Νησίδας όρια δήμου Ν. Φιλαδέλφειας)   ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ-ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ Υ/Σ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ ΣΕ ΝΕΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ GIS ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ  ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ του ΔΗΜΟΥ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ ΜΕ 100% ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΔΜΗΕ Για εμάς ως Δίκτυο Πολιτών ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΑΛ  Αγ. Αναργύρων είναι ένα βήμα προς την δικαίωση όσων είχαμε δημοσιεύσει από το 2020   και μετά από σχεδόν 3 ετών συγκέντρωσης στοιχείων και συζητήσεων με ανθρώπους που είχαν και έχουν καθοριστική συμμετοχή για τις μέχρι σήμερα εξελίξεις. Είναι μια δικαίωση διαχρονικών προσπαθειών κατοίκων, συλλόγων, φορέων κλπ. Ση

Ερώτηση- καταπέλτης στη Βουλή για την Αυτοδιοίκηση από Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.

  Όταν η κοινοβουλευτική ομάδα καταθέτει επερωτήσεις κατά των κυβερνητικών χειρισμών σε θέματα Τοπικής Αυτοδιοίκησης , όταν σύσσωμη καταψηφίζει στο Ελληνικό Κοινοβούλιο Ν/Σ της κυβέρνησης ΝΔ Μητσοτάκη για αλλαγές στην Τοπική Αυτοδιοίκηση,την ίδια στιγμή τοπικοί κομματάρχες,στελέχη, μέλη του χώρου μας εκλεγμένοι σε ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθμού   έχουν επιλέξει να παίζουν τον διπλό ρόλο και του ΖΕΥΓΑ και του ΠΑΠΑ !!! Πως νιώθουν αλήθεια οι Βουλευτές μας όταν ορθά καταψήφιζαν τα Ν/Σ Μητσοτάκη Θεοδωρικάκου και σήμερα Βορίδη για τους  ΟΤΑ (έχοντας ξεκάθαρη θέση όλα αυτά τα χρόνια επί αειμνήστου Φώφης Γεννηματά μέχρι και σήμερα Ν.Ανδρουλάκη) και την ίδια στιγμή οι εκλεγμένοι τοπικοί κομματάρχες κλπ, στα Περιφερειακά ή Δημοτικά Συμβούλια τα υπερψήφιζαν και καταλάμβαναν και θέσεις σε όσα εσείς οι Βουλευτές μας καταψηφίζατε ; Αλήθεια πως νιώθετε όταν το έργο σας δεν υπερασπίζεται μέσα στα συμβούλια  ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθμού ; Αλήθεια πως νιώθουν σήμερα οι εκλεγμένοι αυτοί κομματάρχες κλπ (που λειτουργούν ω

ΟΣΕ Σ.Σ Αγίων Αναργύρων το ερώτημα παραμένει….. Γιατί τόση Βιασύνη ;

Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης 24//11/2020   και σύμφωνα με τις νέες τοποθετήσεις του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ Κεφαλογιάννη , μένει να δούμε αν η λαϊκή παροιμία ΟΠΟΙΟΣ ΒΙΑΖΕΤΑΙ ΣΚΟΝΤΑΦΤΕΙ ανταποκρίνεται στην διαχείριση του θέματος   της έκτασης του Σ.Σ Αγιών Αναργύρων απ την Δημοτική Αρχή….!!! Η απαντήσεις του Υφυπουργού κ. Κεφαλογιάννη που έγιναν 27/11/20020 απ το βήμα της Βουλής διαφοροποιούνται σε αρκετά σημεία απ τις αντίστοιχες απαντήσεις που είχε δώσει πριν από ένα χρόνο ( Παρασκευή 15 Νοεµβρίου 2019) απ το ίδιο ακριβώς βήμα και   χώρο, σε ένα βαθμό εκθέτουν την Δημοτική Αρχή σε ότι μέχρι σήμερα σχεδιάζει -προχωράει. Η τοποθέτηση του κ. Κεφαλογιάννη για το θέμα της έκτασης του ΟΣΕ αφήνει ερωτηματικά στις βεβιασμένες κινήσεις της Δημοτικής Αρχής. Πρώτα πρώτα σε κανένα σημείο της ομιλίας του δεν αναφέρει και δεν διακρίνεται απ το ύφος του στις απαντήσεις που δίνει να υπάρχει η πίεση ή την κατεπείγον αξιοποίηση της έκτασης   , μάλιστα μιλάει για ΠΡΩΤΟΛΕΙΟ ΣΤΑΔΙΟ