Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ελαστικό που παράγει ηλεκτρική ενέργεια από την Goodyear



Η Goodyear παρουσίασε στη Γενεύη το φουτουριστικό ελαστικό που έχει τη δυνατότητα να παράγει τη δική του ηλεκτρική ενέργεια.
Πρόκειται για ελαστικό σχεδιασμένο από τους εξειδικευμένους επιστήμονες στο Κέντρο Καινοτομίας της Goodyear που μετατρέπει την παραγόμενη πίεση και θερμότητα σε ηλεκτρική ενέργεια. Καθώς το ενδιαφέρον της παγκόσμιας αγοράς για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αναπτύσσεται, αυτό το είδος της καινοτομίας αναμένεται να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στις εν εξελίξει συζητήσεις σχετικά με το μέλλον της μετακίνησης.
Αυτή τη στιγμή, το «BH03» βρίσκεται στο στάδιο της σύλληψης και περαιτέρω ανάπτυξης αποτελώντας σημαντικό κομμάτι των πρωτοβουλιών καινοτομίας της Goodyear, ενώ προς το παρόν δεν αναμένεται η μαζική παραγωγή του για διάθεση στην αγορά.
«Οι ανησυχίες σχετικά με την ενέργεια και το περιβάλλον μας οδήγησαν στην ανάπτυξη του συγκεκριμένου «πρωτότυπου» ελαστικού παραγωγής ενέργειας. Κάθε ιδέα για το μέλλον έχει ως βάση μια κοινωνική πρόκληση που έχουμε ως στόχο να αντιμετωπίσουμε καθώς εργαζόμαστε για να οικοδομήσουμε ένα καλύτερο μέλλον. Ελπίζουμε ότι αυτό το ελαστικό θα προσφέρει την έμπνευση», δήλωσε ο Jean-Pierre Jeusette, Γενικός Διευθυντής στο Κέντρο Καινοτομίας της Goodyear στο Λουξεμβούργο, το οποίο ανέπτυξε αυτήν την ιδέα.
Αυτό το ελαστικό είναι μια πρωτότυπη ιδέα και δεν θα παραχθεί από τη Goodyear. Τέτοια «πρωτότυπα» ελαστικά σχεδιάζονται ως μέρος της διαδικασίας με γνώμονα τη καινοτομία ώστε να προκαλέσουν τη διάλογο για πιθανές λύσεις και να δώσουν την ευκαιρία στους μηχανικούς να σκεφτούν πρωτότυπα για να προσφέρουν έξυπνες λύσεις για ένα έξυπνο μέλλον.
Εντυπωσιάζει το έξυπνο «πρωτότυπο» ελαστικό TripleTube
H Goodyear παρουσίασε το έξυπνο «πρωτότυπο» ελαστικό TripleTube, το οποίο αναπτύχθηκε από το Κέντρο Καινοτομίας της Goodyear στο Λουξεμβούργο και διαθέτει τη δυνατότητα να φουσκώνει και να ξεφουσκώνει ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν στο δρόμο παρέχοντας βελτιωμένη απόδοση και ευελιξία στους οδηγούς.
Το «πρωτότυπο» αυτό ελαστικό είναι ένα ακόμη παράδειγμα για τον τρόπο με τον οποίο η Goodyear οδηγεί τις εξελίξεις στο τομέα της καινοτομίας, καθώς η τεχνολογία αυτή θα μπορούσε να συνδέεται στο μέλλον με αυτόνομα αυτοκίνητα, επιτρέποντας στο ελαστικό να πάρει την κατάλληλη μορφή κάθε φορά πριν από μια καμπύλη στο οδόστρωμα.
Το «πρωτότυπο» ελαστικό TripleTube είναι πλήρως συνυφασμένο με τις αρχές της βιώσιμης ανάπτυξης κατασκευασμένο από διοξείδιο του πυριτίου που προέρχεται από τέφρα φλοιού ρυζιού, μια τεχνολογία που έχει ήδη ανακοινωθεί από την Goodyear το 2014.
Παράλληλα, προσφέρει την απόλυτη απόδοση σε ένα μόνο ελαστικό με αυτόματη προσαρμογή σε τρεις διαφορετικές θέσεις βάσει των συνθηκών που επικρατούν στο δρόμο:
• Eco/SafetyPosition: Προσφέρει μειωμένη αντίσταση κύλισης μέσω της βελτιστοποιημένης κατανομής της δυσκαμψίας του, ενώ παρέχει ακόμα εξαιρετικό φρενάρισμα σε στεγνό έδαφος χάρη στο ευρύ αποτύπωμα επαφής με το δρόμο.
• SportyPosition: Προσφέρει στους οδηγούς σωστό και στεγνό χειρισμό μέσω της βελτιστοποιημένης επιφάνειας επαφής με τη χρήση του ενεργού κωνικού σχεδιασμού.
• Off-RoadPosition: Παρέχει εξαιρετική πρόσφυση στις εκτός δρόμου διαδρομές, μέσα από το υπερυψωμένο πέλμα στο κέντρο του ελαστικού, καθώς και μειωμένο κίνδυνο υδρολίσθησης μέσω της μεγαλύτερης διαμέτρου που έχει ως αποτέλεσμα ένα στενό και μακρύ αποτύπωμα.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Και στο τέλος έρχεται η Δικαίωση....στο ΦΕΚ 410/Β/3-2-2022 η Υπογειοποίηση Υψηλής Τάσης !!!

Στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως δημοσιεύτηκε η απόφαση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας με την οποία εγκρίνεται το Δεκαετές Πρόγραμμα Ανάπτυξης του ΑΔΜΗΕ για την περίοδο 2021-2030 και εγκρίνει για τον Δήμο μας την: ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ Υ/Τ  (από το ύψος του Κολυμβητηρίου Μεγ. Αλεξάνδρου μέχρι και εκτός ορίων του Δήμου μας )   ΑΠΟΞΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝΩΝ ( καθ όλη την διαδρομή από Μεγ. Αλεξάνδρου Κολυμβητήριο έως και πλατεία Νησίδας όρια δήμου Ν. Φιλαδέλφειας)   ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ-ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ Υ/Σ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ ΣΕ ΝΕΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ GIS ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ  ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ του ΔΗΜΟΥ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ ΜΕ 100% ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΔΜΗΕ Για εμάς ως Δίκτυο Πολιτών ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΑΛ  Αγ. Αναργύρων είναι ένα βήμα προς την δικαίωση όσων είχαμε δημοσιεύσει από το 2020   και μετά από σχεδόν 3 ετών συγκέντρωσης στοιχείων και συζητήσεων με ανθρώπους που είχαν και έχουν καθοριστική συμμετοχή για τις μέχρι σήμερα εξελίξεις. Είναι μια δικαίωση διαχρονικών προσπαθειών κατοίκων, συλλόγων, φορέων κλπ. Ση

Ερώτηση- καταπέλτης στη Βουλή για την Αυτοδιοίκηση από Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.

  Όταν η κοινοβουλευτική ομάδα καταθέτει επερωτήσεις κατά των κυβερνητικών χειρισμών σε θέματα Τοπικής Αυτοδιοίκησης , όταν σύσσωμη καταψηφίζει στο Ελληνικό Κοινοβούλιο Ν/Σ της κυβέρνησης ΝΔ Μητσοτάκη για αλλαγές στην Τοπική Αυτοδιοίκηση,την ίδια στιγμή τοπικοί κομματάρχες,στελέχη, μέλη του χώρου μας εκλεγμένοι σε ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθμού   έχουν επιλέξει να παίζουν τον διπλό ρόλο και του ΖΕΥΓΑ και του ΠΑΠΑ !!! Πως νιώθουν αλήθεια οι Βουλευτές μας όταν ορθά καταψήφιζαν τα Ν/Σ Μητσοτάκη Θεοδωρικάκου και σήμερα Βορίδη για τους  ΟΤΑ (έχοντας ξεκάθαρη θέση όλα αυτά τα χρόνια επί αειμνήστου Φώφης Γεννηματά μέχρι και σήμερα Ν.Ανδρουλάκη) και την ίδια στιγμή οι εκλεγμένοι τοπικοί κομματάρχες κλπ, στα Περιφερειακά ή Δημοτικά Συμβούλια τα υπερψήφιζαν και καταλάμβαναν και θέσεις σε όσα εσείς οι Βουλευτές μας καταψηφίζατε ; Αλήθεια πως νιώθετε όταν το έργο σας δεν υπερασπίζεται μέσα στα συμβούλια  ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθμού ; Αλήθεια πως νιώθουν σήμερα οι εκλεγμένοι αυτοί κομματάρχες κλπ (που λειτουργούν ω

ΟΣΕ Σ.Σ Αγίων Αναργύρων το ερώτημα παραμένει….. Γιατί τόση Βιασύνη ;

Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης 24//11/2020   και σύμφωνα με τις νέες τοποθετήσεις του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ Κεφαλογιάννη , μένει να δούμε αν η λαϊκή παροιμία ΟΠΟΙΟΣ ΒΙΑΖΕΤΑΙ ΣΚΟΝΤΑΦΤΕΙ ανταποκρίνεται στην διαχείριση του θέματος   της έκτασης του Σ.Σ Αγιών Αναργύρων απ την Δημοτική Αρχή….!!! Η απαντήσεις του Υφυπουργού κ. Κεφαλογιάννη που έγιναν 27/11/20020 απ το βήμα της Βουλής διαφοροποιούνται σε αρκετά σημεία απ τις αντίστοιχες απαντήσεις που είχε δώσει πριν από ένα χρόνο ( Παρασκευή 15 Νοεµβρίου 2019) απ το ίδιο ακριβώς βήμα και   χώρο, σε ένα βαθμό εκθέτουν την Δημοτική Αρχή σε ότι μέχρι σήμερα σχεδιάζει -προχωράει. Η τοποθέτηση του κ. Κεφαλογιάννη για το θέμα της έκτασης του ΟΣΕ αφήνει ερωτηματικά στις βεβιασμένες κινήσεις της Δημοτικής Αρχής. Πρώτα πρώτα σε κανένα σημείο της ομιλίας του δεν αναφέρει και δεν διακρίνεται απ το ύφος του στις απαντήσεις που δίνει να υπάρχει η πίεση ή την κατεπείγον αξιοποίηση της έκτασης   , μάλιστα μιλάει για ΠΡΩΤΟΛΕΙΟ ΣΤΑΔΙΟ