Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στέγαστρα ηλιακής φόρτισης από την BMW και νέο ασανσέρ από την Thyssenkrupp

Η ΒΜW παρουσίασε το δικό της όραμα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του μέλλοντος στην πρόσφατη Έκθεση Ηλεκτρονικών Καταναλωτικών Αγαθών στο Λας Βέγκας.
Όπως σημειώνει το Euronews, η ιδέα είναι ένα στέγαστρο με ηλιακά πάνελ, το οποίο θα μπορεί να συσσωρεύει ηλιακή ενέργεια και να τροφοδοτεί το ηλεκτρικά κινούμενο όχημα. Αυτό το στέγαστρο θα λειτουργεί σε συνδυασμό με το i Wallbox Pro της BMW, που φορτίζει το αυτοκίνητο με ηλιακή ενέργεια, αλλά μπορεί επιπλέον να δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να χρησιμοποιεί ό,τι περισσεύει από την ενέργεια στο σπίτι του.
«Αυτό είναι ο στόχος που έχουμε για την ολοκληρωτική ενσωμάτωση αυτής της τεχνολογίας στα ηλεκτρικά μας αυτοκίνητα. Αυτό σημαίνει ότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο γίνεται μέρος του σπιτιού σας και της ενεργειακής σας κατανάλωσης στο σπίτι. Έχετε την δική σας ηλιακή πηγή, το δικό σας ενεργειακό απόθεμα στο σπίτι, έχετε τη δική σας κατανάλωση και το αυτοκίνητο με το δικό μας σύστημα γεμίζει φουλ με ηλιακή ενέργεια» εξήγησε ο υπεύθυνος του προϊόντος, Τζούλιαν Λίνιτς.
Τι είναι όμως ακριβώς αυτό το στέγαστρο της BMW; Πρόκειται για μια απλή κατασκευή από μπαμπού και ανθρακόνημα που φέρει ένα σύμπλεγμα ηλιακών συλλεκτών. Τα 40 αυτά πάνελ συλλέγουν την ηλιακή ενέργεια. Είναι ημιδιαφανή, έχουν αντοχή και είναι εύκαμπτα. Το μπαμπού χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο σε αντίστοιχες κατασκευές, καθώς έχει αντοχή και διάρκεια στο χρόνο. Το μεγάλο ατού όμως αυτής της ιδέας είναι ότι η ηλιακή αυτή ενέργεια μπορεί να μεταφερθεί στο έξυπνο σπίτι του μέλλοντος και να χρησιμοποιηθεί εκεί.
«Εάν θέλετε, μπορείτε να φορτίσετε το αυτοκίνητό σας, μόνο με ηλιακή ενέργεια. Όταν είστε μακριά, το σύστημα αποθηκεύει την ηλιακή ενέργεια στη διάρκεια της ημέρας και τη νύχτα φορτίζει το αυτοκίνητο με την ενέργεια που έχει αποθηκεύσει. Το έχουμε επιτύχει όλο αυτό μέσα από το ενεργειακό σύστημα του έξυπνου σπιτιού, στο οποίο είναι ενσωματωμένο και το αυτοκίνητό σας» τόνισε ο Τζούλιαν Λίνιτς.
Σύμφωνα με την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, πρόκειται για μια εντελώς καινούργια ιδέα στεγάστρων που επιτρέπει την παραγωγή και τη διανομή της ενέργειας με έναν πολύ αποτελεσματικό τρόπο. Μπορεί να λειτουργήσει με τη σειρά 3 και τη σειρά 8 της BMW. Άρα η τεχνολογία αυτή δεν απευθύνεται σε όλα τα βαλάντια. Η BMW ελπίζει ότι σύντομα αυτή η νέα τεχνολογία να βγει στο εμπόριο.
Παράλληλα, μια άλλη γνωστή γερμανική εταιρία βρήκε λύση στις ανθρώπινες ουρές που περιμένουν να ανεβούν σε πολυώροφα κτίρια και στις συνεχείς στάσεις των ασανσέρ, μέσα από νέο έξυπνο ανελκυστήρα.
Η Thyssenkrupp χρησιμοποιεί μαγνήτες, αντί για καλώδια για την κίνηση του ασανσέρ, σ’ αυτό το σύστημα που έχει αναπτύξει. Δίνει τη δυνατότητα στον ανελκυστήρα να κινείται όχι μόνο κάθετα, αλλά και οριζόντια, ενώ επιτρέπει να υπάρχουν αρκετοί παράλληλοι θάλαμοι στο σύστημα. Αυτή η νέα καινοτομία αναμένεται να φέρει επανάσταση σε μια εφεύρεση που από το 1854 που δημιουργήθηκε, έχει υποστεί ελάχιστες αλλαγές. Οι μηχανικοί μάλιστα της γερμανικής εταιρίας υποστηρίζουν ότι η ιδέα στηρίχτηκε στον παλιό ανελκυστήρα τύπου Paternoster.
Ο τύπος αυτός ανελκυστήρα αποτελείται από μια αλυσίδα ανοικτών θαλάμων, που κινούνται αργά προς τα πάνω και τα κάτω σε μια διαρκή λούπα.

Ο καινούργιος ανελκυστήρας της Thyssenkrupp κινείται με παρόμοιο τρόπο, αλλά γρηγορότερα. Υπάρχουν φρένα που δίνουν τη δυνατότητα στάσης στους ορόφους που θέλουμε. Οι μηχανικοί υπολογίζουν ότι οι πόρτες του ασανσέρ θα ανοίγουν κάθε 15-30 δευτερόλεπτα και 8 άτομα θα μπορούν να μπουν στον θάλαμο. 
Πολλά ασανσέρ στο ίδιο φρεάτιο
Όπως αναφέρουν οι Financial Times, η γερμανική ThyssenKrupp, γίγαντας της χαλυβουργίας και των ανελκυστήρων, παρουσίασε το νέο σύστημα Multi, το οποίο επιτρέπει σε πολλά ασανσέρ να κινούνται μέσα στο ίδιο φρεάτιο.
Εδώ και χρόνια οι κατασκευαστές ανελκυστήρων δέχονται πιέσεις για αλλαγή του παραδοσιακού σχεδιασμού. Τα ασανσέρ θέτουν περιορισμούς στο ύψος των ουρανοξυστών: όσο ψηλότερο το κτίριο, τόσο περισσότερα φρεάτια ανελκυστήρων πρέπει να στριμωχτούν στην ίδια επιφάνεια, καταναλώνοντας πολύτιμο χώρο.
Το σύστημα Multi θα μπορούσε να δώσει τη λύση. Όταν ο ανελκυστήρας φτάσει στην κορυφή του φρεατίου, κινείται οριζόντια και στη συνέχεια κατεβαίνει από ένα δεύτερο φρεάτιο. Αυτό απελευθερώνει το πρώτο φρεάτιο για το επόμενο ασανσέρ και η διαδικασία επαναλαμβάνεται αδιάκοπα.
Οι ανελκυστήρες του συστήματος, κατασκευασμένοι από ελαφριά, σύνθετα υλικά άνθρακα, δεν κρέμονται από συρματόσχοινα όπως οι συμβατικοί ανελκυστήρες. Κινούνται σε κατακόρυφες ράγες με «μαγνητικούς γραμμικούς κινητήρες», μια τεχνολογία της ThyssenKrupp που αναπτύχθηκε αρχικά για τρένα μαγνητικής αιώρησης, γνωστά ως Maglev, τα οποία αιωρούνται πάνω από τις γραμμές με ισχυρά μαγνητικά πεδία.
Το μόνο που δεν εντυπωσιάζει με τους ανελκυστήρες Multi είναι η ταχύτητά τους, η οποία περιορίζεται στα 5 μέτρα ανά δευτερόλεπτο, ή 18 χιλιόμετρα την ώρα. Συγκριτικά, ο ταχύτερος ανελκυστήρας του κόσμου, ο οποίος λειτουργεί στον ουρανοξύστη Taipei 101 της Ταϊβάν, φτάνει τα 16,8 μέτρα το δευτερόλεπτο ή 60,5 χιλιόμετρα την ώρα.
Η ThyssenKrupp υποστηρίζει πάντως ότι, παρά τη χαμηλή ταχύτητα, οι χρήστες δεν θα περιμένουν πολλή ώρα. Η χρήση κοινών φρεατίων επιτρέπει την άφιξη μιας καμπίνας κάθε 15 με 30 δευτερόλεπτα.
Από το 2016, το σύστημα Multi θα δοκιμαστεί σε έναν ουρανοξύστη των 240 μέτρων που κατασκευάζεται στο Ρότβαϊλ της Γερμανίας.
Η εταιρία υπολογίζει να ρίξει στην αγορά τα πρώτα τέτοια ασανσέρ σε δύο περίπου χρόνια.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Και στο τέλος έρχεται η Δικαίωση....στο ΦΕΚ 410/Β/3-2-2022 η Υπογειοποίηση Υψηλής Τάσης !!!

Στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως δημοσιεύτηκε η απόφαση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας με την οποία εγκρίνεται το Δεκαετές Πρόγραμμα Ανάπτυξης του ΑΔΜΗΕ για την περίοδο 2021-2030 και εγκρίνει για τον Δήμο μας την: ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ Υ/Τ  (από το ύψος του Κολυμβητηρίου Μεγ. Αλεξάνδρου μέχρι και εκτός ορίων του Δήμου μας )   ΑΠΟΞΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝΩΝ ( καθ όλη την διαδρομή από Μεγ. Αλεξάνδρου Κολυμβητήριο έως και πλατεία Νησίδας όρια δήμου Ν. Φιλαδέλφειας)   ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ-ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ Υ/Σ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ ΣΕ ΝΕΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ GIS ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ  ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ του ΔΗΜΟΥ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ ΜΕ 100% ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΔΜΗΕ Για εμάς ως Δίκτυο Πολιτών ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΑΛ  Αγ. Αναργύρων είναι ένα βήμα προς την δικαίωση όσων είχαμε δημοσιεύσει από το 2020   και μετά από σχεδόν 3 ετών συγκέντρωσης στοιχείων και συζητήσεων με ανθρώπους που είχαν και έχουν καθοριστική συμμετοχή για τις μέχρι σήμερα εξελίξεις. Είναι μια δικαίωση διαχρονικών προσπαθειών κατοίκων, συλλόγων, φορέων κλπ. Ση

Ερώτηση- καταπέλτης στη Βουλή για την Αυτοδιοίκηση από Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.

  Όταν η κοινοβουλευτική ομάδα καταθέτει επερωτήσεις κατά των κυβερνητικών χειρισμών σε θέματα Τοπικής Αυτοδιοίκησης , όταν σύσσωμη καταψηφίζει στο Ελληνικό Κοινοβούλιο Ν/Σ της κυβέρνησης ΝΔ Μητσοτάκη για αλλαγές στην Τοπική Αυτοδιοίκηση,την ίδια στιγμή τοπικοί κομματάρχες,στελέχη, μέλη του χώρου μας εκλεγμένοι σε ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθμού   έχουν επιλέξει να παίζουν τον διπλό ρόλο και του ΖΕΥΓΑ και του ΠΑΠΑ !!! Πως νιώθουν αλήθεια οι Βουλευτές μας όταν ορθά καταψήφιζαν τα Ν/Σ Μητσοτάκη Θεοδωρικάκου και σήμερα Βορίδη για τους  ΟΤΑ (έχοντας ξεκάθαρη θέση όλα αυτά τα χρόνια επί αειμνήστου Φώφης Γεννηματά μέχρι και σήμερα Ν.Ανδρουλάκη) και την ίδια στιγμή οι εκλεγμένοι τοπικοί κομματάρχες κλπ, στα Περιφερειακά ή Δημοτικά Συμβούλια τα υπερψήφιζαν και καταλάμβαναν και θέσεις σε όσα εσείς οι Βουλευτές μας καταψηφίζατε ; Αλήθεια πως νιώθετε όταν το έργο σας δεν υπερασπίζεται μέσα στα συμβούλια  ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθμού ; Αλήθεια πως νιώθουν σήμερα οι εκλεγμένοι αυτοί κομματάρχες κλπ (που λειτουργούν ω

ΟΣΕ Σ.Σ Αγίων Αναργύρων το ερώτημα παραμένει….. Γιατί τόση Βιασύνη ;

Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης 24//11/2020   και σύμφωνα με τις νέες τοποθετήσεις του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ Κεφαλογιάννη , μένει να δούμε αν η λαϊκή παροιμία ΟΠΟΙΟΣ ΒΙΑΖΕΤΑΙ ΣΚΟΝΤΑΦΤΕΙ ανταποκρίνεται στην διαχείριση του θέματος   της έκτασης του Σ.Σ Αγιών Αναργύρων απ την Δημοτική Αρχή….!!! Η απαντήσεις του Υφυπουργού κ. Κεφαλογιάννη που έγιναν 27/11/20020 απ το βήμα της Βουλής διαφοροποιούνται σε αρκετά σημεία απ τις αντίστοιχες απαντήσεις που είχε δώσει πριν από ένα χρόνο ( Παρασκευή 15 Νοεµβρίου 2019) απ το ίδιο ακριβώς βήμα και   χώρο, σε ένα βαθμό εκθέτουν την Δημοτική Αρχή σε ότι μέχρι σήμερα σχεδιάζει -προχωράει. Η τοποθέτηση του κ. Κεφαλογιάννη για το θέμα της έκτασης του ΟΣΕ αφήνει ερωτηματικά στις βεβιασμένες κινήσεις της Δημοτικής Αρχής. Πρώτα πρώτα σε κανένα σημείο της ομιλίας του δεν αναφέρει και δεν διακρίνεται απ το ύφος του στις απαντήσεις που δίνει να υπάρχει η πίεση ή την κατεπείγον αξιοποίηση της έκτασης   , μάλιστα μιλάει για ΠΡΩΤΟΛΕΙΟ ΣΤΑΔΙΟ