Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Έρχεται το πρώτο αυτοκίνητο που θα κινείται με αέρα!

Με αέρα στη… μηχανή του θα κινείται το νέο υβριδικό αυτοκίνητο της Peugeot-Citroen (γκρουπ PSA), το οποίο η εταιρεία σχεδιάζει να βγάλει στην αγορά .
Επειτα από δύο χρόνια ερευνών από 100 επιστήμονες και μηχανικούς που εργάστηκαν σε συνθήκες πλήρους μυστικότητας στο κέντρο έρευνας κι ανάπτυξης της Peugeot στο Βελιζί, έξω από το Παρίσι, ανέπτυξαν την τεχνολογία Hybrid Air που εφαρμόζεται στο νέο αυτοκίνητο.
Το αυτοκίνητο που βασίζεται στο μοντέλο 208 της Peugeot διαθέτει μία δεξαμενή με πεπιεσμένοαέριο – άζωτο το οποίο, όταν εκτονώνεται από τη δεξαμενή, θα θέτει σε λειτουργία ένα υδραυλικό σύστημα που, με τη σειρά του, θα περιστρέφει τους τροχούς.
Το άζωτο θα καταλήγει τότε σε ένα δεύτερο δοχείο στο αυτοκίνητο, όπου θα επανασυμπιέζεται αξιοποιώντας κυρίως την ενέργεια από το φρενάρισμα ή, όταν αυτή δεν είναι αρκετή, θέτοντας σε λειτουργία τον πετρελαιοκινητήρα.
Ετσι, θα καταλήγει ξανά στην αρχική δεξαμενή του, έτοιμο να κινήσει πάλι το αυτοκίνητο. Τα σημερινά υβριδικά μοντέλα χρησιμοποιούν την ενέργεια από το φρενάρισμα για να φορτίσουν μπαταρίες, οι οποίες κινούν το όχημα μέσω ενός ηλεκτροκινητήρα.
Με την τεχνολογία, ωστόσο, Hybrid Air, οι μπαταρίες και ο ηλεκτροκινητήρας έχουν αντικατασταθεί από έναν μηχανισμό συμπίεσης-αποσυμπίεσης αζώτου, που κάνει την ίδια δουλειά, προσφέροντας όμως περισσότερα πλεονεκτήματα.
Για παράδειγμα, ο μηχανισμός αυτός θα καταλαμβάνει λιγότερο χώρο, ενώ είναι φθηνότερος και ελαφρύτερος από τον εξοπλισμό των σημερινών εξοπλισμών, με αντίστοιχο όφελος στο κόστος και το βάρος του αυτοκινήτου. Επίσης υπόσχεται απόλυτη ασφάλεια, καθώς το άζωτο είναι αδρανές (άφλεκτο) αέριο, και ευκολία στη συντήρηση, αφού το μόνο που θα χρειάζεται είναι να ελέγχεται τακτικά μήπως για κάποιο λόγο υπάρχει διαρροή αζώτου.
Σημαντικό είναι όμως και ότι η απόδοσή του δεν θα μειώνεται με την πάροδο του χρόνου, σε αντίθεση με τις μπαταρίες των σημερινών υβριδικών, οι οποίες γι” αυτόν τον λόγο χρειάζονται αντικατάσταση το αργότερο ανά δεκαετία.
Στην εμπορική του εκδοχή, ένα τέτοιο μοντέλο θα διαθέτει τρεις τρόπους λειτουργίας – αποκλειστικά με αέρα, μόνο με ντίζελ ή με τον συνδυασμό των δύο τρόπων κίνησης.Σύμφωνα με την αυτοκινητοβιομηχανία, η συμπίεση-αποσυμπίεση του αζώτου θα μπορεί να καλύψει το 60-80% του χρόνου κίνησης ενός Hybrid Air οχήματος στην πόλη, όταν η ταχύτητά του δεν ξεπερνά τα 70 χλμ./ώρα.
Ειδικά για τις μετακινήσεις μέσα στην πόλη, οι δοκιμές της Peugeot-Citroen δείχνουν ότι η εξοικονόμηση καυσίμων θα αγγίζει το 45% συγκριτικά με ένα συμβατικό ΙΧ ίδιου μεγέθους και βάρους, με παράλληλη αύξηση της αυτονομίας κατά 90%. Σε «μεικτές» οδηγικές συνθήκες, η τεχνολογία θα περιορίζει την κατανάλωση καυσίμου στα 2,9 l/100 km και τις εκπομπές ρύπων στα 69 γραμμάρια CO2 ανά διανυόμενο χιλιόμετρο. Οσο για την τιμή του υπολογίζεται στις 20 χιλιάδες ευρώ.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσίαση Καθετοποιημένων Έργων Βιομάζας

Με πλήρη επιτυχία έγινε την Τετάρτη 12.11.2014 στη Θεσσαλονίκη στο MET HOTEL στην κατάμεστη αίθουσα «ΖΕΦΥΡΟΣ» η παρουσίαση έργων Βιομάζας με πλήρες καθετοποιημένες υπηρεσίες των συνεργαζόμενων εταιρειών ( κοινοπραξία ) SUNWIND ENERGY απ την Θεσσαλονίκη και ΤΕΑΜ ENERGY απ την Αθήνα . Παρουσιάστηκαν οι καθετοποιημένες υπηρεσίες από την σύνταξη και κατάθεση φακέλου αδειοδότησης έργων Βιομάζας , ο τεχνικός εξοπλισμός των μονάδων Αεριοποίησης Βιομάζας , το εργοστάσιο παραγωγής Α΄ ύλης wood chip για την πλήρη υποστήριξη – εξασφάλιση των μονάδων μας και τέλος τα οικονομοτεχνικά στοιχεία για επενδύσεις μικρής και μεγάλης κλίμακας.    Στην εκδήλωση συμμετείχαν οι εξής ομιλητές: • ΕΡΓΑ ΒΙΟΜΑΖΑΣ Κος ΜΑΡΙΟΣ ΔΡΑΜΑΛΗΣ   ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ  ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ  SUNWIND ENERGY • ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΟΝΑΔΑΣ ΒΙΟΜΑΖΑΣ Κος ΝΙΚΟΣ ΔΙΑΝΟΓΛΟΥ   ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ  ΤΕΑΜ ENERGY • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ ‘’ BIOMASS CENTER ‘’ ΠΑΡΑ...

Ερώτηση- καταπέλτης στη Βουλή για την Αυτοδιοίκηση από Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.

  Όταν η κοινοβουλευτική ομάδα καταθέτει επερωτήσεις κατά των κυβερνητικών χειρισμών σε θέματα Τοπικής Αυτοδιοίκησης , όταν σύσσωμη καταψηφίζει στο Ελληνικό Κοινοβούλιο Ν/Σ της κυβέρνησης ΝΔ Μητσοτάκη για αλλαγές στην Τοπική Αυτοδιοίκηση,την ίδια στιγμή τοπικοί κομματάρχες,στελέχη, μέλη του χώρου μας εκλεγμένοι σε ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθμού   έχουν επιλέξει να παίζουν τον διπλό ρόλο και του ΖΕΥΓΑ και του ΠΑΠΑ !!! Πως νιώθουν αλήθεια οι Βουλευτές μας όταν ορθά καταψήφιζαν τα Ν/Σ Μητσοτάκη Θεοδωρικάκου και σήμερα Βορίδη για τους  ΟΤΑ (έχοντας ξεκάθαρη θέση όλα αυτά τα χρόνια επί αειμνήστου Φώφης Γεννηματά μέχρι και σήμερα Ν.Ανδρουλάκη) και την ίδια στιγμή οι εκλεγμένοι τοπικοί κομματάρχες κλπ, στα Περιφερειακά ή Δημοτικά Συμβούλια τα υπερψήφιζαν και καταλάμβαναν και θέσεις σε όσα εσείς οι Βουλευτές μας καταψηφίζατε ; Αλήθεια πως νιώθετε όταν το έργο σας δεν υπερασπίζεται μέσα στα συμβούλια  ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθμού ; Αλήθεια πως νιώθουν σήμερα οι εκλεγμένοι αυτοί κομματάρχες κλπ...

Σταθμός Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων (Σ.Μ.Α.) Άγιοι Ανάργυροι Καματερό

ΣΜΑ μια απόφαση που απαιτεί εκτεταμένη διαδικασία αξιολόγησης παραμέτρων του περιβάλλοντος, προκειμένου να εντοπιστεί η βέλτιστη τοποθεσία χωροθέτησης. Η θέση αυτή πρέπει να συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις των υφιστάμενων κανονισμών, νόμων και ταυτόχρονα πρέπει να ελαχιστοποιεί τα οικονομικά, περιβαλλοντικά, υγειονομικά και κοινωνικά κόστη. Η χωροθέτηση θέσεων διαχείρισης αστικών αποβλήτων πρέπει να λαμβάνει υπόψη ένα ευρύ φάσμα περιβαλλοντικών, υδρολογικών & χωροταξικών παραγόντων, προκειμένου να μειωθούν οι αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον και την κοινωνία.  Αλήθεια πόσο αναγκαίο είναι οι δημιουργία ΣΜΑ στον Δήμο μας ; Με ποιόν τρόπο και ποια κριτήρια έγιναν οι επιλογές των χώρων εγκατάστασης   ;   Επειδή ακούγονται πολλά περί της χρήσης των ΣΜΑ   ( θα αλλάξουμε την χρήση των ΣΜΑ εμείς στο Δήμο μας , λένε ότι θα χρησιμοποιηθεί μόνο για κλαδέματα , για διαλόγη κλπ ,δηλαδή   θα κάνουμε μια πρωτοπορία χρήσης   των ΣΜΑ στο Δήμο μας!!!) ...