Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ηλεκτροκίνηση: το φράγμα του 1 εκατ., οι μπαταρίες και η απάτη

Μέχρι σήμερα οι πωλήσεις ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο έχουν ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο.
Τον Ιούλιο του 2014 έσπασε το φράγμα των 500.000 οχημάτων. 
Ακολούθησαν 200.000 πωλήσεις μέχρι το Δεκέμβριο του 2014 και ακόμα 300.000 πωλήσεις το πρώτο ενεάμηνο του 2015.
Από τα 1.004.000 ηλεκτρικά οχήματα που έχουν πουληθεί τα δύο τρίτα είναι εξολοκλήρου ηλεκτροκίνητα και το ένα τρίτο υβριδικά.
Στη συντριπτική τους πλειονότητα, οι πωλήσεις αυτές ολοκληρώθηκαν από το 2010 και μετά, δηλαδή στα τελευταία τέσσερα χρόνια και δέκα μήνες.
Δείτε τις κορυφαίες πωλήσεις ανά μοντέλο!
Nissan LEAF, Chevrolet Volt, Tesla Model S, Toyota Prius PHEV, Mitsubishi Outlander PHEV, Mitsubishi i-MiEV, BYD Qin, BMW i3, Renault Zoe και Ford Fusion Energi συνθέτουν την πρώτη δεκάδα.
Οι χώρες με τις υψηλότερες πωλήσεις ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων είναι οι εξής:
Το ένα τρίτο των πωλήσεων συγκεντρώνεται στις ΗΠΑ, η Κίνα ακολουθεί με τις μισές από αυτές τις πωλήσεις και τη λίστα συμπληρώνουν διάφορες δυτικοευρωπαϊκές χώρες και ο Καναδάς.
Στην ευρωπαϊκή αγορά, η πρόσφατη ανάπτυξη του κλάδου συγκεντρώνεται σε λίγες μόνο χώρες κι εκεί χάρη σε πολιτικές επιδότησης από το κράτος (Βρετανία, Νορβηγία, Γαλλία και Ολλανδία).
Μάλιστα, σε Γερμανία και Γαλλία οι καταναλωτές ηλεκτρικών αυτοκινήτων στηρίζουν τις εγχώριες αυτοκινητοβιομηχανίες, BMW και Renault αντίστοιχα.
—Το κόστος των μπαταριών
Ο κλάδος της ηλεκτροκίνησης αναμένεται να λάβει νέα ώθηση χάρη στην επικείμενη πτώση του κόστους των μπαταριών.
Σύμφωνα με τον αναλυτή της επενδυτικής τράπεζας Jefferies, Νταν Ντόλεβ, η Tesla θα μειώσει το κόστος των μπαταριών κατά 70%, στα 38 δολάρια ανά Κιλοβατώρα όταν το εργοστάσιο Gigafactory φτάσει στο αποκορύφωμα της παραγωγικής του ικανότητας, βελτιωθεί η τεχνολογία των μπαταριών, βελτιστοποιηθεί η εφοδιαστική αλυσίδα και συντρέξουν και ορισμένοι ακόμα, δευτερεύοντες, παράγοντες.
Τα τεχνολογικά πλεονεκτήματα των νέων μπαταριών Tesla περιλαμβάνουν μια αποδοτική κάθοδο νικελίου-κοβαλτίου-αλουμινίου και τη χρήση μιας ανόδου συνθετικού πυριτίου-γραφενίου με διπλάσια έως εξαπλάσια αποθηκευτική ικανότητα σε σύγκριση με τις συμβατικές ανόδους γραφίτη που χρησιμοποιούνται σήμερα.
—Κοροϊδεύουν με τα πετρελαιοκίνητα
Την αξία της ηλεκτροκίνησης για την προστασία του περιβάλλοντος αναδεικνύουν και τα νέα στοιχεία που δείχνουν πόσο επιβλαβής για την ατμόσφαιρα και τον άνθρωπο είναι η πετρελαιοκίνηση.
Εννέα στα δέκα νέα αυτοκίνητα ντίζελ παραβιάζουν τα νέα όρια ρύπανσης της Ευρωπαϊκής Ένωσης, όταν δοκιμάζονται σε δρόμους και όχι σε πίστες δοκιμών, σύμφωνα με νέα έκθεση.
Κατά μέσο όρο, τα αυτοκίνητα εκπέμπουν επτά φορές πάνω από το επιτρεπόμενο όριο των αερίων οξειδίων του αζώτου, με το χειρότερο αυτοκίνητο να παράγει 22 φορές το νόμιμο όριο. Μοντέλα από κάθε μεγάλο κατασκευαστή οχημάτων βρέθηκαν να παραβιάζουν το όριο όταν αξιολογήθηκαν υπό πραγματικές συνθήκες.
Από την 1η Σεπτεμβρίου, τα νέα αυτοκίνητα ντίζελ στην ΕΕ πρέπει να συμμορφώνονται με τους κανόνες εκπομπών με την ονομασία «Euro 6».
Ωστόσο, οι κατασκευαστές αυτοκινήτων κάνουν διάφορα «τερτίπια» ώστε να δείχνουν ότι τα αυτοκίνητά τους αποδίδουν πολύ καλύτερα υπό συνθήκες δοκιμής σε σχέση με την κανονική οδήγηση στο δρόμο.
Τα αέρια οξειδίων του αζώτου και οι υπόλοιποι ρύποι που σχετίζονται με οχήματα εκτιμάται ότι προκαλούν μισό εκατομμύριο πρόωρους θανάτους κάθε χρόνο στην ΕΕ.

Η σχετική έκθεση του οργανισμού Transport & Environment (T&E) αποκαλύπτει επίσης ότι οι κατασκευαστές οχημάτων συχνά πωλούν λιγότερο ρυπογόνα μοντέλα των ίδιων αυτοκινήτων στις ΗΠΑ, όπου οι κανόνες εκπομπών είναι αυστηρότεροι.

Πηγή: econews 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσίαση Καθετοποιημένων Έργων Βιομάζας

Με πλήρη επιτυχία έγινε την Τετάρτη 12.11.2014 στη Θεσσαλονίκη στο MET HOTEL στην κατάμεστη αίθουσα «ΖΕΦΥΡΟΣ» η παρουσίαση έργων Βιομάζας με πλήρες καθετοποιημένες υπηρεσίες των συνεργαζόμενων εταιρειών ( κοινοπραξία ) SUNWIND ENERGY απ την Θεσσαλονίκη και ΤΕΑΜ ENERGY απ την Αθήνα . Παρουσιάστηκαν οι καθετοποιημένες υπηρεσίες από την σύνταξη και κατάθεση φακέλου αδειοδότησης έργων Βιομάζας , ο τεχνικός εξοπλισμός των μονάδων Αεριοποίησης Βιομάζας , το εργοστάσιο παραγωγής Α΄ ύλης wood chip για την πλήρη υποστήριξη – εξασφάλιση των μονάδων μας και τέλος τα οικονομοτεχνικά στοιχεία για επενδύσεις μικρής και μεγάλης κλίμακας.    Στην εκδήλωση συμμετείχαν οι εξής ομιλητές: • ΕΡΓΑ ΒΙΟΜΑΖΑΣ Κος ΜΑΡΙΟΣ ΔΡΑΜΑΛΗΣ   ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ  ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ  SUNWIND ENERGY • ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΟΝΑΔΑΣ ΒΙΟΜΑΖΑΣ Κος ΝΙΚΟΣ ΔΙΑΝΟΓΛΟΥ   ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ  ΤΕΑΜ ENERGY • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ ‘’ BIOMASS CENTER ‘’ ΠΑΡΑ...

Ερώτηση- καταπέλτης στη Βουλή για την Αυτοδιοίκηση από Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.

  Όταν η κοινοβουλευτική ομάδα καταθέτει επερωτήσεις κατά των κυβερνητικών χειρισμών σε θέματα Τοπικής Αυτοδιοίκησης , όταν σύσσωμη καταψηφίζει στο Ελληνικό Κοινοβούλιο Ν/Σ της κυβέρνησης ΝΔ Μητσοτάκη για αλλαγές στην Τοπική Αυτοδιοίκηση,την ίδια στιγμή τοπικοί κομματάρχες,στελέχη, μέλη του χώρου μας εκλεγμένοι σε ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθμού   έχουν επιλέξει να παίζουν τον διπλό ρόλο και του ΖΕΥΓΑ και του ΠΑΠΑ !!! Πως νιώθουν αλήθεια οι Βουλευτές μας όταν ορθά καταψήφιζαν τα Ν/Σ Μητσοτάκη Θεοδωρικάκου και σήμερα Βορίδη για τους  ΟΤΑ (έχοντας ξεκάθαρη θέση όλα αυτά τα χρόνια επί αειμνήστου Φώφης Γεννηματά μέχρι και σήμερα Ν.Ανδρουλάκη) και την ίδια στιγμή οι εκλεγμένοι τοπικοί κομματάρχες κλπ, στα Περιφερειακά ή Δημοτικά Συμβούλια τα υπερψήφιζαν και καταλάμβαναν και θέσεις σε όσα εσείς οι Βουλευτές μας καταψηφίζατε ; Αλήθεια πως νιώθετε όταν το έργο σας δεν υπερασπίζεται μέσα στα συμβούλια  ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθμού ; Αλήθεια πως νιώθουν σήμερα οι εκλεγμένοι αυτοί κομματάρχες κλπ...

Σταθμός Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων (Σ.Μ.Α.) Άγιοι Ανάργυροι Καματερό

ΣΜΑ μια απόφαση που απαιτεί εκτεταμένη διαδικασία αξιολόγησης παραμέτρων του περιβάλλοντος, προκειμένου να εντοπιστεί η βέλτιστη τοποθεσία χωροθέτησης. Η θέση αυτή πρέπει να συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις των υφιστάμενων κανονισμών, νόμων και ταυτόχρονα πρέπει να ελαχιστοποιεί τα οικονομικά, περιβαλλοντικά, υγειονομικά και κοινωνικά κόστη. Η χωροθέτηση θέσεων διαχείρισης αστικών αποβλήτων πρέπει να λαμβάνει υπόψη ένα ευρύ φάσμα περιβαλλοντικών, υδρολογικών & χωροταξικών παραγόντων, προκειμένου να μειωθούν οι αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον και την κοινωνία.  Αλήθεια πόσο αναγκαίο είναι οι δημιουργία ΣΜΑ στον Δήμο μας ; Με ποιόν τρόπο και ποια κριτήρια έγιναν οι επιλογές των χώρων εγκατάστασης   ;   Επειδή ακούγονται πολλά περί της χρήσης των ΣΜΑ   ( θα αλλάξουμε την χρήση των ΣΜΑ εμείς στο Δήμο μας , λένε ότι θα χρησιμοποιηθεί μόνο για κλαδέματα , για διαλόγη κλπ ,δηλαδή   θα κάνουμε μια πρωτοπορία χρήσης   των ΣΜΑ στο Δήμο μας!!!) ...