Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ηλεκτρικός αυτοκινητόδρομος στη Σουηδία

Η Siemens θα εγκαταστήσει ένα σύστημα εναέριας γραμμής επαφής για υβριδικά φορτηγά οχήματα στη Σουηδία. Το έργο ανατέθηκε από το Σουηδικό Οργανισμό Μεταφορών στο Κομητειακό Συμβούλιο του Gävleborg.

Το σύστημα εναέριας γραμμής επαφής θα ηλεκτροδοτεί ένα τμήμα μήκους δύο χιλιομέτρων στον αυτοκινητόδρομο E16 βόρεια της Στοκχόλμης, στο πλαίσιο ενός πιλοτικού έργου. 
Τα αποτελέσματα των δοκιμών θα είναι διαθέσιμα δύο χρόνια μετά την έναρξη λειτουργίας του έργου, με στόχο να αναδείξουν την καταλληλότητα του συστήματος για μελλοντική εμπορική χρήση. 
Η Σουηδία έχει θέσει φιλόδοξους στόχους για την κλιματική αλλαγή. Βασικός στόχος είναι να καταστεί ο τομέας των μεταφορών ανεξάρτητος από τα ορυκτά καύσιμα έως το 2030.
«Ο ηλεκτρικός αυτοκινητόδρομος είναι δύο φορές πιο αποδοτικός σε σχέση με τις μηχανές εσωτερικής καύσης. Αυτό σημαίνει ότι όχι μόνο η ενεργειακή κατανάλωση ελαττώνεται στο μισό, αλλά κι ότι μειώνεται η ρύπανση του αέρα», δήλωσε ο Roland Edel, Chief Technology Officer της Διεύθυνσης Mobility της Siemens. «Τα ηλεκτρικά υβριδικά οχήματα είναι το πρώτο βήμα προς τα πλήρως ηλεκτροκίνητα οχήματα, τα οποία θα παίζουν έναν όλο και πιο σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των βιώσιμων μεταφορών φορτίων», συμπλήρωσε.
Στον πυρήνα του συστήματος βρίσκεται ένας ευφυής παντογράφος, συνδυασμένος με ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης.
 Ένα σύστημα αισθητήρων επιτρέπει στον παντογράφο να συνδέεται με το σύστημα εναέριων γραμμών επαφής και να αποσυνδέεται αυτόματα σε ταχύτητες έως και 90 χιλιομέτρων ανά ώρα. 
Τα φορτηγά που διαθέτουν αυτό το σύστημα αντλούν ενέργεια από την εναέρια γραμμή επαφής όσο κινούνται, γεγονός που επιτρέπει την αποδοτική τους κίνηση, με μηδενικές εκπομπές ρύπων.
 Σε δρόμους όπου δεν υπάρχουν υποδομές εναέριας γραμμής επαφής, τα οχήματα θα μπορούν να χρησιμοποιούν ένα υβριδικό σύστημα ντίζελ.
Εναλλακτικά, το σύστημα μπορεί να λειτουργήσει, για παράδειγμα, με συμπιεσμένο φυσικό αέριο ή με συσσωρευτές.
«Ο ηλεκτρικός αυτοκινητόδρομος (eHighway) που αναπτύσσει η Siemens συνδυάζει τις δοκιμασμένες τεχνολογίες που εφαρμόζονται στους σιδηροδρόμους με την ευελιξία των οδικών μεταφορών», δήλωσε ο Jan Nylander, επικεφαλής του έργου για το Κομητειακό Συμβούλιο του Gävleborg. «Σε συνδυασμό με την υβριδική τεχνολογία της Scania, η κατανάλωση καυσίμων και οι εκπομπές ρύπων θα μειωθούν, ενώ ο ευφυής παντογράφος διασφαλίζει ότι τα οχήματα που θα κινούνται στον ηλεκτρικό αυτοκινητόδρομο θα είναι όσο ευέλικτα είναι και τα συμβατικά οχήματα», συμπλήρωσε.
Το πιλοτικό έργο θα υλοποιηθεί στον αυτοκινητόδρομο E16, ο οποίος συνδέει τις περιοχές Dalarna και Gävleborg, οι οποίες είναι βιομηχανικές περιοχές όπου δραστηριοποιούνται βιομηχανίες χάλυβα, χαρτοπολτού και εξόρυξης, με το λιμάνι του Gävle. 
Κατά τη διάρκεια λειτουργίας , θα χρησιμοποιούνται δύο οχήματα. 
Αυτά θα είναι ηλεκτρικά υβριδικά οχήματα που κατασκευάζονται από τη Scania και θα προσαρμοστούν, σε συνεργασία με τη Siemens, ώστε να λειτουργούν στο πλαίσιο του συστήματος εναέριας γραμμής επαφής.
Στην Καλιφόρνια, η Siemens συνεργάζεται με τη Volvo και τοπικές εταιρείες αμαξωμάτων φορτηγών οχημάτων, στο πλαίσιο πιλοτικού έργου για τη Διαχείριση της Ποιότητας του Αέρα στην Περιοχή της Νότιας Ακτής (South Coast Air Quality Management District – SCAQMD). 
Το έργο εξετάζει το πώς οι διαφορετικές διαμορφώσεις αμαξωμάτων φορτηγών οχημάτων αλληλεπιδρούν με τις υποδομές ηλεκτρικού αυτοκινητόδρομου που έχουν εγκατασταθεί στην περιοχή που γειτνιάζει με τα λιμάνια του Λος Άντζελες και του Λονγκ Μπιτς.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσίαση Καθετοποιημένων Έργων Βιομάζας

Με πλήρη επιτυχία έγινε την Τετάρτη 12.11.2014 στη Θεσσαλονίκη στο MET HOTEL στην κατάμεστη αίθουσα «ΖΕΦΥΡΟΣ» η παρουσίαση έργων Βιομάζας με πλήρες καθετοποιημένες υπηρεσίες των συνεργαζόμενων εταιρειών ( κοινοπραξία ) SUNWIND ENERGY απ την Θεσσαλονίκη και ΤΕΑΜ ENERGY απ την Αθήνα . Παρουσιάστηκαν οι καθετοποιημένες υπηρεσίες από την σύνταξη και κατάθεση φακέλου αδειοδότησης έργων Βιομάζας , ο τεχνικός εξοπλισμός των μονάδων Αεριοποίησης Βιομάζας , το εργοστάσιο παραγωγής Α΄ ύλης wood chip για την πλήρη υποστήριξη – εξασφάλιση των μονάδων μας και τέλος τα οικονομοτεχνικά στοιχεία για επενδύσεις μικρής και μεγάλης κλίμακας.    Στην εκδήλωση συμμετείχαν οι εξής ομιλητές: • ΕΡΓΑ ΒΙΟΜΑΖΑΣ Κος ΜΑΡΙΟΣ ΔΡΑΜΑΛΗΣ   ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ  ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ  SUNWIND ENERGY • ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΟΝΑΔΑΣ ΒΙΟΜΑΖΑΣ Κος ΝΙΚΟΣ ΔΙΑΝΟΓΛΟΥ   ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ  ΤΕΑΜ ENERGY • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ ‘’ BIOMASS CENTER ‘’ ΠΑΡΑ...

Ερώτηση- καταπέλτης στη Βουλή για την Αυτοδιοίκηση από Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.

  Όταν η κοινοβουλευτική ομάδα καταθέτει επερωτήσεις κατά των κυβερνητικών χειρισμών σε θέματα Τοπικής Αυτοδιοίκησης , όταν σύσσωμη καταψηφίζει στο Ελληνικό Κοινοβούλιο Ν/Σ της κυβέρνησης ΝΔ Μητσοτάκη για αλλαγές στην Τοπική Αυτοδιοίκηση,την ίδια στιγμή τοπικοί κομματάρχες,στελέχη, μέλη του χώρου μας εκλεγμένοι σε ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθμού   έχουν επιλέξει να παίζουν τον διπλό ρόλο και του ΖΕΥΓΑ και του ΠΑΠΑ !!! Πως νιώθουν αλήθεια οι Βουλευτές μας όταν ορθά καταψήφιζαν τα Ν/Σ Μητσοτάκη Θεοδωρικάκου και σήμερα Βορίδη για τους  ΟΤΑ (έχοντας ξεκάθαρη θέση όλα αυτά τα χρόνια επί αειμνήστου Φώφης Γεννηματά μέχρι και σήμερα Ν.Ανδρουλάκη) και την ίδια στιγμή οι εκλεγμένοι τοπικοί κομματάρχες κλπ, στα Περιφερειακά ή Δημοτικά Συμβούλια τα υπερψήφιζαν και καταλάμβαναν και θέσεις σε όσα εσείς οι Βουλευτές μας καταψηφίζατε ; Αλήθεια πως νιώθετε όταν το έργο σας δεν υπερασπίζεται μέσα στα συμβούλια  ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθμού ; Αλήθεια πως νιώθουν σήμερα οι εκλεγμένοι αυτοί κομματάρχες κλπ...

Σταθμός Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων (Σ.Μ.Α.) Άγιοι Ανάργυροι Καματερό

ΣΜΑ μια απόφαση που απαιτεί εκτεταμένη διαδικασία αξιολόγησης παραμέτρων του περιβάλλοντος, προκειμένου να εντοπιστεί η βέλτιστη τοποθεσία χωροθέτησης. Η θέση αυτή πρέπει να συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις των υφιστάμενων κανονισμών, νόμων και ταυτόχρονα πρέπει να ελαχιστοποιεί τα οικονομικά, περιβαλλοντικά, υγειονομικά και κοινωνικά κόστη. Η χωροθέτηση θέσεων διαχείρισης αστικών αποβλήτων πρέπει να λαμβάνει υπόψη ένα ευρύ φάσμα περιβαλλοντικών, υδρολογικών & χωροταξικών παραγόντων, προκειμένου να μειωθούν οι αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον και την κοινωνία.  Αλήθεια πόσο αναγκαίο είναι οι δημιουργία ΣΜΑ στον Δήμο μας ; Με ποιόν τρόπο και ποια κριτήρια έγιναν οι επιλογές των χώρων εγκατάστασης   ;   Επειδή ακούγονται πολλά περί της χρήσης των ΣΜΑ   ( θα αλλάξουμε την χρήση των ΣΜΑ εμείς στο Δήμο μας , λένε ότι θα χρησιμοποιηθεί μόνο για κλαδέματα , για διαλόγη κλπ ,δηλαδή   θα κάνουμε μια πρωτοπορία χρήσης   των ΣΜΑ στο Δήμο μας!!!) ...