Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο Γάλλος πιλότος που νίκησε την Airbus στις πτήσεις με ηλεκτρική ενέργεια

Σε μια  μάχη που θύμισε κάτι από τις πρώτες μέρες της αεροπορίας, ένας Γάλλος πιλότος, ονοματι Hugues Duval κατάφερε να ξεπεράσει τον γίγαντα Airbus και να διασχίσει πρώτος την Μάγχη με ένα αμιγώς ηλεκτροκινούμενο αεροπλάνο. 
Με διαφορά λίγων ωρών ο Γάλλος πιλότος κατάφερε μέσα στο λιλιπούτειο αεροπλάνο του να κάνει την πτήση από την Αγγλία στην Γαλλία και πίσω, μερικές ώρες πριν την αντίστοιχη προσπάθεια της Airbus με το δικό της πρωτότυπο E-Fan 2.0.
To μικρό αεροπλάνο του Γάλλου πιλότου, γνωστού από την συμμετοχή του σε ακροβατικά γκρουπ των αιθέρων, είναι ένα σχεδιασμένο το 1970 Cri Cri, το μικρότερο δικινητήριο αεροπλάονο στον κόσμο.
 Η Airbus, το αεροπλάνο της οποίας ολοκλήρωσε και αυτό με επιτυχία το ταξίδι της διάσχισης των στενών, έδωσε τα συγχαρητήριά της στον Γάλλο πιλότο, ενώ δεν παρέλειψε να τονίσει το πόσο σημαντική είναι για αυτήν η νέα τεχνολογία.
Το δικό της ηλεκτρικό αεροπλάνο, το οποίο ζύγιζε 550 κιλά και ταχύτητα ταξιδιού κοντά στα 160 χλμ./ωρα, φορτιζόταν από μπαταρίες που μπορούν να το κρατήσουν στον αέρα για πτήσεις που διαρκούν από 45 λεπτά έως και 1 ώρα. 
Μέχρι στιγμής η Airbus έχει ξοδέψει πάνω από €20 εκατομμύρια ευρώ για την εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης στα αεροπλάνα, ενώ υπολογίζει ότι θα καταφέρει να έχει ένα ίδιο μοντέλο σε παραγωγή το αργότερο το 2018 με θέσεις για τέσσερις επιβάτες.

Όσο για την πλήρη εμπορική εκμετάλλευση σε μεγάλη κλίμακα, αυτό φαίνεται να αργήσει κατά πολύ, και μόνο η στρατιωτική χρήση (όπου η αθόρυβη λειτουργία των ηλεκτροκινητήρων είναι ένα ιδιαίτερα ελκυστικό στοιχείο) μπορεί να δώσει μια σημαντική ώθηση στην εξέλιξη αυτής της νέας εποχής. 
Της οποίας, όπως και να έχει, την πρώτη της σημαντική σελίδα την έγραψε, όπως και σ' εκείνες τις πρώτες ημέρες της αεροπλοϊας, ένας ασήμαντος Γάλλος πιλότος.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρουσίαση Καθετοποιημένων Έργων Βιομάζας

Με πλήρη επιτυχία έγινε την Τετάρτη 12.11.2014 στη Θεσσαλονίκη στο MET HOTEL στην κατάμεστη αίθουσα «ΖΕΦΥΡΟΣ» η παρουσίαση έργων Βιομάζας με πλήρες καθετοποιημένες υπηρεσίες των συνεργαζόμενων εταιρειών ( κοινοπραξία ) SUNWIND ENERGY απ την Θεσσαλονίκη και ΤΕΑΜ ENERGY απ την Αθήνα . Παρουσιάστηκαν οι καθετοποιημένες υπηρεσίες από την σύνταξη και κατάθεση φακέλου αδειοδότησης έργων Βιομάζας , ο τεχνικός εξοπλισμός των μονάδων Αεριοποίησης Βιομάζας , το εργοστάσιο παραγωγής Α΄ ύλης wood chip για την πλήρη υποστήριξη – εξασφάλιση των μονάδων μας και τέλος τα οικονομοτεχνικά στοιχεία για επενδύσεις μικρής και μεγάλης κλίμακας.    Στην εκδήλωση συμμετείχαν οι εξής ομιλητές: • ΕΡΓΑ ΒΙΟΜΑΖΑΣ Κος ΜΑΡΙΟΣ ΔΡΑΜΑΛΗΣ   ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ  ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ  SUNWIND ENERGY • ΤΕΧΝΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΟΝΑΔΑΣ ΒΙΟΜΑΖΑΣ Κος ΝΙΚΟΣ ΔΙΑΝΟΓΛΟΥ   ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ  ΤΕΑΜ ENERGY • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ ‘’ BIOMASS CENTER ‘’ ΠΑΡΑ...

Ερώτηση- καταπέλτης στη Βουλή για την Αυτοδιοίκηση από Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.

  Όταν η κοινοβουλευτική ομάδα καταθέτει επερωτήσεις κατά των κυβερνητικών χειρισμών σε θέματα Τοπικής Αυτοδιοίκησης , όταν σύσσωμη καταψηφίζει στο Ελληνικό Κοινοβούλιο Ν/Σ της κυβέρνησης ΝΔ Μητσοτάκη για αλλαγές στην Τοπική Αυτοδιοίκηση,την ίδια στιγμή τοπικοί κομματάρχες,στελέχη, μέλη του χώρου μας εκλεγμένοι σε ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθμού   έχουν επιλέξει να παίζουν τον διπλό ρόλο και του ΖΕΥΓΑ και του ΠΑΠΑ !!! Πως νιώθουν αλήθεια οι Βουλευτές μας όταν ορθά καταψήφιζαν τα Ν/Σ Μητσοτάκη Θεοδωρικάκου και σήμερα Βορίδη για τους  ΟΤΑ (έχοντας ξεκάθαρη θέση όλα αυτά τα χρόνια επί αειμνήστου Φώφης Γεννηματά μέχρι και σήμερα Ν.Ανδρουλάκη) και την ίδια στιγμή οι εκλεγμένοι τοπικοί κομματάρχες κλπ, στα Περιφερειακά ή Δημοτικά Συμβούλια τα υπερψήφιζαν και καταλάμβαναν και θέσεις σε όσα εσείς οι Βουλευτές μας καταψηφίζατε ; Αλήθεια πως νιώθετε όταν το έργο σας δεν υπερασπίζεται μέσα στα συμβούλια  ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθμού ; Αλήθεια πως νιώθουν σήμερα οι εκλεγμένοι αυτοί κομματάρχες κλπ...

Σταθμός Μεταφόρτωσης Απορριμμάτων (Σ.Μ.Α.) Άγιοι Ανάργυροι Καματερό

ΣΜΑ μια απόφαση που απαιτεί εκτεταμένη διαδικασία αξιολόγησης παραμέτρων του περιβάλλοντος, προκειμένου να εντοπιστεί η βέλτιστη τοποθεσία χωροθέτησης. Η θέση αυτή πρέπει να συμμορφώνεται με τις απαιτήσεις των υφιστάμενων κανονισμών, νόμων και ταυτόχρονα πρέπει να ελαχιστοποιεί τα οικονομικά, περιβαλλοντικά, υγειονομικά και κοινωνικά κόστη. Η χωροθέτηση θέσεων διαχείρισης αστικών αποβλήτων πρέπει να λαμβάνει υπόψη ένα ευρύ φάσμα περιβαλλοντικών, υδρολογικών & χωροταξικών παραγόντων, προκειμένου να μειωθούν οι αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον και την κοινωνία.  Αλήθεια πόσο αναγκαίο είναι οι δημιουργία ΣΜΑ στον Δήμο μας ; Με ποιόν τρόπο και ποια κριτήρια έγιναν οι επιλογές των χώρων εγκατάστασης   ;   Επειδή ακούγονται πολλά περί της χρήσης των ΣΜΑ   ( θα αλλάξουμε την χρήση των ΣΜΑ εμείς στο Δήμο μας , λένε ότι θα χρησιμοποιηθεί μόνο για κλαδέματα , για διαλόγη κλπ ,δηλαδή   θα κάνουμε μια πρωτοπορία χρήσης   των ΣΜΑ στο Δήμο μας!!!) ...