Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Metis: Ένα καινοτόμο ελληνικό προϊόν κατακτά την παγκόσμια ναυτιλία

Ένα καινοτόμο προϊόν που αναπτύχθηκε αποκλειστικά από Έλληνες επιστήμονες με μεγάλη εμπειρία στις ιδιαίτερες ανάγκες και απαιτήσεις της ναυτιλίας, το Metis, έχει έδρα του την Ελλάδα και έχει ήδη κατακτήσει πολλές ναυτιλιακές εταιρείες στον κόσμο.
Πρόκειται για ευφυείς συλλέκτες σημάτων και δεδομένων που τοποθετούνται σε διαφορετικά συστήματα του πλοίου και επί 24ωρες κάθε μέρα μπορούν να αποστέλλουν δεδομένα μέσω ίντερνετ στη ναυτιλιακή εταιρεία και στον πλοιοκτήτη, περιγράφοντας τη λειτουργία την πορεία και την κατανάλωση του πλοίου, αλλά και να προλαμβάνει βλάβες και προβλήματα που αναμένεται να προκύψουν σε συστήματα του καραβιού, τα οποία μπορεί να επιβαρύνουν ή να διακόψουν ακόμα και τη λειτουργία του.
Το συγκεκριμένο σύστημα που βασίζεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (Artificial Intelligence) και τη Μηχανική Μάθηση (Machine Learning) αξιοποιώντας την τεχνολογία των ασύρματων δικτύων (Wireless Networks) και των έξυπνων συσκευών (Smart Devices) δεν σταματάει εκεί καθώς έχει τη δυνατότητα να δώσει στοιχεία ακόμα και αν το πλοίο για οποιαδήποτε λόγο χτυπήσει κάπου και αυτό δεν γίνει αντιληπτό από το πλήρωμα.
Όπως εξηγούν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ στελέχη της εταιρείας metis, μία περίπτωση σε ένα δρομολόγιο πλοίου μεταξύ Κίνας και Αυστραλίας οι συλλέκτες δεδομένων εντόπισαν ένα τρομερό ταρακούνημα και ζόρισμα του βαποριού.
«Ολο το καράβι υπέστη μία καταπόνηση και στη συνέχεια το σύστημα διαπίστωσε ότι το συγκεκριμένο πλοίο έκανε μία στροφή 360 μοιρών επανήλθε και συνέχισε την πορεία του.Η συγκεκριμένη κίνηση κόστισε ένα ποσό καυσίμου και δεν αναφέρθηκε ποτέ από το πλήρωμα ωστόσο η έξυπνη συσκευή μας το εντόπισε» αναφέρουν επιστήμονες της ΜΕΤΙΣ.
«Μπορεί ο καπετάνιος του πλοίου να αρνήθηκε ότι είχε συμβεί ωστόσο το σύστημά το είχε καταγράψει και από το cps του πλοίου» προσθέτουν και αναφέρουν ένα επίσης ανάλογο παράδειγμα που συνέβη σε άλλο πλοίο στη Νότια Αμερική. "Πλοίο με μετέφερε καύσιμα και ενώ έπλεε μέσα ποτάμι βρήκε από κάτω και χτύπησε στον πυθμένα ωστόσο ο γεγονός δεν αναφέρθηκε ποτέ από το πλήρωμα αλλά το σύστημα το κατέγραψε και όταν το πλοίο πήγε για επισκευή φάνηκε το χτύπημα" αναφέρουν.
«Η έξυπνη συσκευή μας, αξιοποιεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στις τηλεπικοινωνιακές υποδομές που πλέον υπάρχουν στους Ωκεανούς και επειδή κανένα πλοίο δεν είναι ίδιο με κάποιο άλλο (σσ υπάρχει πληθώρα και πανσπερμία κατασκευαστών που κατασκευάζουν επιμέρους όργανα και μηχανήματα) υπάρχει λίστα επαφών που μπορεί να δια συνδεθούμε με οποιοδήποτε κατασκευαστή, δίνοντας συμβουλές και λύσεις για αναμενόμενα τεχνικά προβλήματα που ενδέχεται να υπάρξουν στο πλοίο στα στελέχη των ναυτιλιακών εταιρειών» δηλώνει από την πλευρά του ο κ. Μιχάλης Κωνσταντινίδης, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας METIS.
Αναφέρει επίσης ότι «Τα πλοία είναι κινούμενα γιγαντιαία εργοστάσια με παρα πολλά μηχανήματα που καταναλώνουν καύσιμο κάτι που αποτελεί ένα σοβαρό κομμάτι κόστους της λειτουργίας τους». «Εμείς βοηθούμε τη ναυτιλιακή εταιρεία στα κεντρικά της γραφεία όπου είναι συγκεντρωμένα τα στελέχη της και επιτηρούν το στόλο από τις συσκευές που ήδη τοποθετούνται στο πλοίο να αποστέλλουμε συνεχή πληροφόρηση στα επιμέρους τμήματα ακόμα και ιστορικά στοιχεία για τεχνικά στοιχεία που έχουν ανακύψει στο παρελθόν,των διαδρομών και των συνθηκών που αντιμετώπισε το πλοίο» συμπληρώνει ο CEO της εταιρείας.
Όπως εξηγεί ο κ. Κωνσταντίδης όλα αυτά μέχρι τώρα γίνονταν χειρόγραφα και με κάποιες μεθόδους βασισμένα στην εμπειρία του πληρώματος και τα προβλήματα αποστέλλονταν στα αρμόδια τμήμα της ναυτιλιακής εταιρείας (technical, operations, legal, chartering, finacial, κ.λπ.).
Προαναγγέλλει επίσης ότι η εταιρεία του έχει ήδη προετοιμαστεί για τις αλλαγές στα καύσιμα των πλοίων και είναι έτοιμη να δώσει αξιόπιστα στοιχεία και δεδομένα.
Σημειώνεται ότι οι Inteligent collector παίρνουν κάθε 15 δευτερόλεπτα μία ένδειξη από το πλοίο και μπορεί αποστείλουν δεδομένα στο κινητό και στον υπολογιστή του πλοιοκτήτη η των επικεφαλής των επιμέρων τμημάτων των ναυτιλιακών εταιρειών. Στην εταιρεία που είναι ελληνικών συμφερόντων εργάζονται αυτή τη στιγμή 36 άτομα, ναυπηγοί μηχανολόγοι μαθηματικοί και ηλεκτρονικοί εγκαταστάτες.
Στην προηγμένη ηλεκτρονική πλατμόφρμα της metis περισσότερα από 150 πλοία έχουν καταχωρηθεί. Το σύστημα που συμπληρώνει σε λίγο καιρό μόλις έναν χρόνο ζωής και αξιοποιείται ήδη από ορισμένες από τις μεγαλύτερες ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες σχεδιάσθηκε και υλοποιείται από τη Metis Cyberspace Technology SA, μία εταιρεία προηγμένης τεχνολογίας ελληνικών συμφερόντων, η οποία ιδρύθηκε το 2016, με έδρα την Ελλάδα.
Πηγή:  ΑΠΕ-ΜΠΕ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Και στο τέλος έρχεται η Δικαίωση....στο ΦΕΚ 410/Β/3-2-2022 η Υπογειοποίηση Υψηλής Τάσης !!!

Στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως δημοσιεύτηκε η απόφαση της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας με την οποία εγκρίνεται το Δεκαετές Πρόγραμμα Ανάπτυξης του ΑΔΜΗΕ για την περίοδο 2021-2030 και εγκρίνει για τον Δήμο μας την: ΥΠΟΓΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΓΡΑΜΜΩΝ Υ/Τ  (από το ύψος του Κολυμβητηρίου Μεγ. Αλεξάνδρου μέχρι και εκτός ορίων του Δήμου μας )   ΑΠΟΞΗΛΩΣΗ ΤΩΝ ΠΥΛΩΝΩΝ ( καθ όλη την διαδρομή από Μεγ. Αλεξάνδρου Κολυμβητήριο έως και πλατεία Νησίδας όρια δήμου Ν. Φιλαδέλφειας)   ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ-ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥ Υ/Σ ΧΑΛΚΗΔΟΝΑΣ ΣΕ ΝΕΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ GIS ΚΛΕΙΣΤΟΥ ΤΥΠΟΥ  ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ του ΔΗΜΟΥ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ ΜΕ 100% ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΔΜΗΕ Για εμάς ως Δίκτυο Πολιτών ΠΑΣΟΚ ΚΙΝΑΛ  Αγ. Αναργύρων είναι ένα βήμα προς την δικαίωση όσων είχαμε δημοσιεύσει από το 2020   και μετά από σχεδόν 3 ετών συγκέντρωσης στοιχείων και συζητήσεων με ανθρώπους που είχαν και έχουν καθοριστική συμμετοχή για τις μέχρι σήμερα εξελίξεις. Είναι μια δικαίωση διαχρονικών προσπαθειών κατοίκων, συλλόγων, φορέων κλπ. Ση

Ερώτηση- καταπέλτης στη Βουλή για την Αυτοδιοίκηση από Βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.

  Όταν η κοινοβουλευτική ομάδα καταθέτει επερωτήσεις κατά των κυβερνητικών χειρισμών σε θέματα Τοπικής Αυτοδιοίκησης , όταν σύσσωμη καταψηφίζει στο Ελληνικό Κοινοβούλιο Ν/Σ της κυβέρνησης ΝΔ Μητσοτάκη για αλλαγές στην Τοπική Αυτοδιοίκηση,την ίδια στιγμή τοπικοί κομματάρχες,στελέχη, μέλη του χώρου μας εκλεγμένοι σε ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθμού   έχουν επιλέξει να παίζουν τον διπλό ρόλο και του ΖΕΥΓΑ και του ΠΑΠΑ !!! Πως νιώθουν αλήθεια οι Βουλευτές μας όταν ορθά καταψήφιζαν τα Ν/Σ Μητσοτάκη Θεοδωρικάκου και σήμερα Βορίδη για τους  ΟΤΑ (έχοντας ξεκάθαρη θέση όλα αυτά τα χρόνια επί αειμνήστου Φώφης Γεννηματά μέχρι και σήμερα Ν.Ανδρουλάκη) και την ίδια στιγμή οι εκλεγμένοι τοπικοί κομματάρχες κλπ, στα Περιφερειακά ή Δημοτικά Συμβούλια τα υπερψήφιζαν και καταλάμβαναν και θέσεις σε όσα εσείς οι Βουλευτές μας καταψηφίζατε ; Αλήθεια πως νιώθετε όταν το έργο σας δεν υπερασπίζεται μέσα στα συμβούλια  ΟΤΑ Α’ και Β’ βαθμού ; Αλήθεια πως νιώθουν σήμερα οι εκλεγμένοι αυτοί κομματάρχες κλπ (που λειτουργούν ω

ΟΣΕ Σ.Σ Αγίων Αναργύρων το ερώτημα παραμένει….. Γιατί τόση Βιασύνη ;

Σε συνέχεια της προηγούμενης ανάρτησης 24//11/2020   και σύμφωνα με τις νέες τοποθετήσεις του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ Κεφαλογιάννη , μένει να δούμε αν η λαϊκή παροιμία ΟΠΟΙΟΣ ΒΙΑΖΕΤΑΙ ΣΚΟΝΤΑΦΤΕΙ ανταποκρίνεται στην διαχείριση του θέματος   της έκτασης του Σ.Σ Αγιών Αναργύρων απ την Δημοτική Αρχή….!!! Η απαντήσεις του Υφυπουργού κ. Κεφαλογιάννη που έγιναν 27/11/20020 απ το βήμα της Βουλής διαφοροποιούνται σε αρκετά σημεία απ τις αντίστοιχες απαντήσεις που είχε δώσει πριν από ένα χρόνο ( Παρασκευή 15 Νοεµβρίου 2019) απ το ίδιο ακριβώς βήμα και   χώρο, σε ένα βαθμό εκθέτουν την Δημοτική Αρχή σε ότι μέχρι σήμερα σχεδιάζει -προχωράει. Η τοποθέτηση του κ. Κεφαλογιάννη για το θέμα της έκτασης του ΟΣΕ αφήνει ερωτηματικά στις βεβιασμένες κινήσεις της Δημοτικής Αρχής. Πρώτα πρώτα σε κανένα σημείο της ομιλίας του δεν αναφέρει και δεν διακρίνεται απ το ύφος του στις απαντήσεις που δίνει να υπάρχει η πίεση ή την κατεπείγον αξιοποίηση της έκτασης   , μάλιστα μιλάει για ΠΡΩΤΟΛΕΙΟ ΣΤΑΔΙΟ